Amiért minden gyógytornásznak ránk van szüksége

2.cikk_iSoft_szoftverelőnyök1-1080x675.jpg

Azzal az állítással nem lövünk mellé, hogy az igazán jó gyógytornász a betegért dolgozik. Mégis, az idő legnagyobb részét a dögunalmas adminisztrációs folyamat teszik ki. Ezzel csupán az a legnagyobb gond, hogy pont a páciensektől veszi el a kincset érő időt. Szóval, ha te sem szeretnéd minden egyes nap a hajad tépni a rád váró irathalom miatt, akkor nincs mese: ránk és az i-Clinicre van szükséged.

Legyünk őszinték: gyógytornásznak lenni manapság nem valami könnyű. Nemcsak az alulfinanszírozott egészségügy, de a gyakran igencsak korszerűtlen körülmények, elavult eszközök és begyöpösödött hozzáállás miatt sem.

Pedig az egészség a legnagyobb kincs az életben…

… vagy legalábbis az kellene, hogy legyen.

Ráadásul nem elég a források folyamatos csökkentése, gyógytornászként még azzal is meg kell küzdened, ha rendesen nyilván szeretnéd tartani a pácienseid kórtörténetét, a korábbi kezelések leiratát és természetesen azokat az információkat, amiket te kérsz el minden egyes betegedtől újra és újra az állapotfelmérés során.

Biztos, hogy számodra sem ismeretlenek az asztalodon csoportosuló irathalmok, amik egy idő után olyan magasra nőnek, hogy már a kellemetlen kollégák elől is el tudsz bújni mögöttük. Ezeket szakszerűen rendszerezni és főként, követhető formában tartani nem egy leányálom, hiszen elég egyetlen rossz mozdulat és borul minden.

Gondolj csak bele, hogy mennyi időd megy el már csak az időpontok nyilvántartásával, az esetleges lemondások kezelésével és az időpontcserékkel való sakkozással. Arról pedig még nem is beszéltünk, hogy az milyen kiborító tud lenni, amikor kifogy a nyomtatóból a papír és nincs mire kinyomtatnod az állapotfelmérő kérdősöröd, vagy amikor a betegeid unos-untalan elfejtik, hogy mikor lesz a legközelebbi foglalkozás és milyen feladatsort adtál fel nekik legutóbb.

Jól tudjuk, hogy milyen összetett dolog menedzselni a saját praxisod

Éppen ezért fejlesztettünk ki praktizáló gyógytornászok segítségével egy olyan célszoftvert, ami komplex megoldást nyújt minden egyes problémádra. Igen. Minden. Egyes. Problémádra. A betegéletút rögzítésére, a kirótt feladatok nyomon követésére, a dátumok karbantartására, a betegekkel való kapcsolattartásra és még számtalan más dologra.

Mert, hahhó! Egy ideje már beköszöntött a XXI. század: nem kell mindenhez tollat és papírt, kézi számológépet, illetve hatszázféle programot használnod – amiket jó esetben meg sem jegyzel, hogy az asztalon éppen melyik jól eldugott mappában találod.

Korábban már megírtuk, hogy milyen személyes indíttatások vezettek el egy igencsak kacskaringós úton ahhoz, hogy az i-Clinicet teljes mértékben a te igényeidre, valamint a gyógytornásztársadalom szükségleteire szabhassuk.

Amikor belevágtunk ebbe az egészbe, a fejlesztés egy bizonyos szakaszában felmértük az igényeket és a problémákat. A fejlesztésbe bevont gyógytornászok válaszai és betegként a terepiás kezelés aktív résztvevőjeként azt tapasztaltuk, hogy belföldön nem volt olyan szoftveres megoldás a piacon, ami teljes mértékben megfelelne a praxisod komplex üzemeltetésének. Bár erről most már ideje múlt időben beszélni.

Mert mostantól az i-Clinic lesz a legjobb barátod

Ennek a dögös, minden igényt kielégítő szoftvernek köszönhetően ugyanis több időd marad azokra, akik tényleg igénylik a hozzáértő figyelmedet: a pácienseidre, a kollégáidra, a családodra, a barátaidra és saját magadra.

Végre nem a kapkodó figyelmetlenség, a végtelen adatdzsungel és a papírtornyok fogják irányítani a praxisodat, hanem egy egyszerű, de nagyszerű számítógépes program, amivel tényleg minden feladatodat elvégezheted. Persze a gyógyítást kivéve – azt a csodát még neked kell véghez vinned.

Mert az i-Clinic minden mást megcsinál, karbantart, nyilvántart helyetted. Hogy mivel hódít ez a smart szoftver? Máris elmondjuk:

  • Teljeskörű páciens kezeléssel: nyomon követheted a betegéletutakat,
    személyre szabott gyakorlatsorokat tudsz kialakítani, rögzítheted a soron
    következő vizitek időpontját, ráadásul még az egyes kezelések utáni állapotokat
    és eredményeket is összehasonlíthatod mindenféle aktatologatás és papírrendezés
    nélkül.
  • Személyre szabott naptárral: könnyedén nyilvántarthatod a különböző
    időpontokat, hogy mikor melyik beteg jön hozzád, és a munkát megkönnyítendő,
    még a kezelés, illetve panaszok fajtáját is jelölheted benne. Emellett azt is
    feljegyezheted, hogy ha több helyen rendelsz egyszerre, akkor melyik héten
    mikor és hol számítanak rád.
  • Várólistával:
    mivel az igazán jó szakemberekből kevés van, egy idő után híre megy, ha jól
    végzed a dolgodat. Ilyenkor alakulnak ki a várólisták, amiket lássuk be,
    papíron vagy fejben elég nehéz lenne megjegyezni. Ezért alakítottuk ki a
    Várólista menüpontot, ahol megadhatod, hogy ki milyen kezelésre jelentkezett be
    előre, mennyire lenne sürgős a terápia, de még azt is, hogy mióta szerepel a
    várólistádon.
  • Üzenetküldéssel:
    Gyógytornászként nemcsak neked, hanem a pácienseidnek is létfontosságú érdeke a
    biztos kapcsolattartás. Ezért ennek a funkciónak köszönhetően minden egyes
    betegeddel külön-külön tudsz üzenetet váltani, ami igencsak felgyorsítja és sokkal
    átláthatóbbá teszi a velük való kommunikációt.
  • Szabadon szerkeszthető gyakorlatsorokkal: az előzetes
    felmérésünkből és a tesztekbe bevont gyógytornászoktól jól tudjuk, hogy minden
    terapeuta más-más gyakorlatokat preferál és nincs két olyan gyógytornász, akik
    hajszálpontosan ugyanazokat a feladatsorokat részesítenék előnyben. Éppen ezért
    te is létrehozhatod a saját gyakorlatlistádat, méghozzá leírással, képekkel és
    videókkal fűszerezve. A non plus ultra az, hogy ezeket később a pácienseid
    számára is elérhetővé tudod tenni azok saját felületén.
  • Szabadon szerkeszthető vizsgálati lapokkal: a gyakorlatsorokhoz
    hasonlóan, az állapotfelmérőknél is fontos, hogy olyan kérdéssorral tudj
    dolgozni, ami a te igényeid szerint, a saját logikád mentén van felépítve.
    Ezért a Google Form-hoz hasonlóan összeállíthatod a saját vizsgálati lapodat, de
    arról sem feledkeztünk el, hogy az alap, a szakma által is elismert vizsgálati
    lapok szintén be legyenek tárazva a rendszerbe.
  • A páciensek saját felhasználói felületével: gondold csak el,
    hogy ezzel az egyetlen füllel mennyi időt fogsz megspórolni! Ez egy olyan
    felület, ahol a betegeid megtekinthetik, hogy az egyes vizsgálatok után milyen
    gyakorlatsort írtál fel neki házi feladatként, de azt is megnézhetik majd, hogy
    melyik vizsgálat során hogyan alakultak az értékei. És persze ezen a felületen
    keresztül üzenetet is tudnak majd küldeni neked, ha esetleg kérdésük lenne a
    gyakorlatokkal, vagy az időpontjaikkal kapcsolatban. Így legalább nem telefonon
    fogják megzavarni a munkádat és a saját magad idejében, nyugodtan, felkészülten
    válaszolhatsz nekik.
  • Emlékeztető értesítésekkel: téged is halálra idegesít, amikor egy-egy
    páciensed elfelejt megjelenni, ugye? Nos, az értesítésekkel elejét veheted a
    kihagyott alkalmaknak: ebben a menüpontban ugyanis szabadon beállíthatod, hogy
    mikor, miről, milyen szöveggel szeretnél sms vagy e-mailes értesítéseket
    küldeni, mondjuk a közelgő kezelésről, az esetleges időpont- vagy
    helyszínváltozásról. Azért ez elég jól hangzik, nem?

Mindent egybevetve azt mondanánk, hogy végre van egy olyan szoftver speciálisan a gyógytornászi igényeidre szabva, amivel a negyedére csökkentheted az adminisztrációs terheidet, rendszerezheted a praxisod minden egyes folyamatát és a megspórolt rengeteg időt újabb páciensek fogadására – de akár pihenésre, feltöltődésre is fordíthatod.

A magunk részéről teljes mértékben megértjük, ha esetleg sem tudsz ellenállni ennek az csábító kombinációnak. Úgyhogy nincs más hátra, mint előre! Érdeklődj az info@i-clinic.hu e-mail címen.

Kipróbálnád te is az első magyar gyógytornászoknak szánt praxis management szoftvert, ingyen és mindenféle kötelezettség nélkül?