Képzeld el, hogy minden nap melletted dolgozik egy asszisztens, aki nem késik, nem hibázik, és nem felejt 

Az ország

leghatékonyabb legnélkülönözhetetlenebb legszuperebb legmodernebb legpraktikusabb legjobban személyre szabható legmegbízhatóbb legzseniálisabb legteljeskörübb

praxismenedzsment szoftvere*

*Előfizetőink körében végzett elégedettségi felmérés alapján

 

Csatlakozz te is a több, mint 400 regisztrált gyógytornász praxisa közé!

Hogyha gyógytornász vagy, akkor jelentős összegben merünk fogadni, hogy a következők közül valamelyik problémával már találkoztál a praxisod során:

Már megint TE hivogatod a pácienst, hogy hol a fenében van, 10 perce elkezdődött volna a kezelése. Nyilván nem jelenik meg.

Már 20 perce keresed egy korábbi páciens vizsgálati lapját és miután nagy nehezen előkeresed, a felét nem tudod kiolvasni az írásodnak.

Végre lefektetted a gyereket, hogy megszerkeszthesd a pácienseidnek a gyakorlatsorokat, de nem is érted, minek fáradsz vele, úgy is elhagyják, elfelejtik.

Már megint kifogtál egy akadéskodó pácienst. Rögeszméje, hogy az ő adatainak az eladásával fogsz óriási pénzeket szakítani. Eleged van az egész adatkezelési mizériából.

Néha, egy-egy nyugodt pillanatban rémképként villan be, hogy mi lesz veled, ha az EESZT adatszolgáltatás kötelező lesz. Mintha nem lenne így is elég nyűg az adminisztráció.

Eleged van már abból, hogy nem tudsz fél órát sem a gyerekeddel játszani, mert messengeren/e-mailben/telefonon folyamatosan zaklatnak a páciensek teljesen triviális kérdésekkel.

Tudjuk, te papírra jobban szeretsz írni. De akkor is szeretni fogod, amikor már nyugdíjba mentél és még 30 évig őrizni kell?

Át kell venned a kolléganő páciensét, de már megint elfelejtette odaadni a páciens korábbi vizsgálati lapjait.

A kolléganő már megint elfelejtette beírni az időpontjait a közös naptáratokba. Akkor most hol van üres kezelőhelyiség?

Már megint felvettek neked egy időpontot, pedig ezerszer elmondtad, hogy akkor délután nem fogsz ráérni, mert fogorvoshoz kell menned. 

Klinika vezetőként eleged van abból, hogy vakon repülsz, és követhetetlen a hó végén, hogy a kollégáid közül ki / mikor / milyen kezelést és hányat tartott meg.

Megint várnod kell, hogy biztonságosan el tudd kezdeni kezelni a pácienst, mert a röntgent és a zárójelentést megint otthon hagyta.

Ha úgy érzed, hogy valamit nem ártana változtatnod, akkor valószínűleg igazad lesz, és az i-Clinic pont ezekre az irritáló problémákra kínál egy egyszerű, digitális megoldást,

– HOGY te végre arra koncentrálhass, ami igazán számít: a gyógyításra.

 

Figyelmeztetünk!

Ha egyszer kipróbálod az i-Clinic-et, könnyen lehet, hogy örökre rabja leszel!

 

 

Végre nem neked kell emlékeztetőket küldözgetni – az i-Clinic automatikusan megteszi helyetted.


"Az időpontokból szinte egyáltalán nincs probléma, nincs \meg nem jelenés\", elfelejtés, hibázás, részemről sem és a pacienek részéről sem! Ez a legnagyobb siker!"

Katona-Lajkó Zsuzsa, gyógytornász-manuálterapeuta

Egy kattintás, és máris előtted van a páciensed teljes kórelőzménye – könnyen olvashatóan, gyorsan hozzáférhetően.


"Van olyan páciensünk, akit több terapeutánk kezel és az I-cliniccel mindig nyomon követhető mi tortent a kezelesek alatt anélkül, hogy ki kellene keresni a papírok közül az előző kezelésének dokumentációit."

Várhelyi Georgina, vezető gyógytornász-fizioterapeuta

Elbúcsúzhatsz a nyomtatótól, a papírhegyektől és a kifogyott tintapatronoktól – minden online, biztonságban tárolva.


"Nincsenek felesleges papírok, amiket tárolni kell. Nincsenek eltévesztett időpontok, a beteg azonnal látja és bármikor kikeresheti, hogy mikor van órája, nem kell ezért felhívogatnia. Azonnal látom OLVASHATÓAN a korábbi feljegyzéseimet, könnyen visszakereshető dokumentáció."

Csuti-Herczeg Zsuzsanna, DSGM-szakgyógytornász, korai fejlesztő

A pácienseiddel való kommunikáció végre egy helyre költözik: az i-Clinic chatbe – így a telefonod és a közösségi appjaid újra csak a tiéid lehetnek.


"A betegdokumentáció kezelésében, a kliensekkel való kapcsolattartásban verhetetlen az i-Clinik. A GDPR kompatibilitás is hatalmas előny. Rengeteg időt és pénzt spórol a praxisomnak."

Nemes Melinda, Gyógytornász, DSGM-szakgyógytornász, Manuálterapeuta

Minden adat, dokumentum, röntgen és vizsgálati lap egy helyen, rendszerezetten, átláthatóan elérhető.


"Minden egy helyre került. I-pad a táskában, bárhol vagyok, mindig minden infót meg tudok nézni, elküldeni, időpontot törölni. az adminisztráció egyszerűbb lett."

Bajnok Ildikó, Gyógytornász, DSGM-szakgyógytornász,

 

Könnyen és gyorsan megtudjátok osztani a kollégákkal egymás között a pácienseket.


"Abszolút hatékonyabb a betegadminisztráció, a gyógytornászok közötti kommunikació a közös páciensek kapcsán gyorsabb és sokkal jobb! A páciensek leleteinek feltöltésenek lehetősége is megkönnyíti a munkánkat."

Várhelyi Georgina, vezető gyógytornász-fizioterapeuta

 

Az időpontok kezelése, a kezelőhelyiségek kiosztása elképesztően könnyűvé válik. 


"Időpontok szervezése, adminisztráció sokkal egyszerűbb lett. Átláthatóbb, nyomonkövethetőbbek az igénybevett szolgáltatások, kezelések lemondása stb"
Szabóné Szabján Ildikó, Gyógytornász

 

A naptáresemények listanézetében mindenre lehet szűrni és kimutatásokat készíteni: melyik kollégánál hány páciens, milyen kezelésen, hányszor jelent meg.


"Az adminisztrációs idő lerövidült, mert az adatbekérőt ki tudom küldeni emailen, így nem kell a rendelésen már ezzel időt tölteni. A kapcsolattartás is az iclinic felületre koncentrálódott, így könnyebb követni. A naptári események listanézete a gazdasági eredmények figyelését egyszerűsíti."
Takács Gyöngyi, Gyógytornász, BeBo®- Medencefenék terapeuta

Végre nem neked kell emlékeztetőket küldözgetni – az i-Clinic automatikusan megteszi helyetted.


"Az időpontokból szinte egyáltalán nincs probléma, nincs \meg nem jelenés\", elfelejtés, hibázás, részemről sem és a pacienek részéről sem! Ez a legnagyobb siker!"

Katona-Lajkó Zsuzsa, gyógytornász-manuálterapeuta

Egy kattintás, és máris előtted van a páciensed teljes kórelőzménye – könnyen olvashatóan, gyorsan hozzáférhetően.


"Van olyan páciensünk, akit több terapeutánk kezel és az I-cliniccel mindig nyomon követhető mi tortent a kezelesek alatt anélkül, hogy ki kellene keresni a papírok közül az előző kezelésének dokumentációit."

Várhelyi Georgina, vezető gyógytornász-fizioterapeuta

Elbúcsúzhatsz a nyomtatótól, a papírhegyektől és a kifogyott tintapatronoktól – minden online, biztonságban tárolva.


"Nincsenek felesleges papírok, amiket tárolni kell. Nincsenek eltévesztett időpontok, a beteg azonnal látja és bármikor kikeresheti, hogy mikor van órája, nem kell ezért felhívogatnia. Azonnal látom OLVASHATÓAN a korábbi feljegyzéseimet, könnyen visszakereshető dokumentáció."

Csuti-Herczeg Zsuzsanna, DSGM-szakgyógytornász, korai fejlesztő

A pácienseiddel való kommunikáció végre egy helyre költözik: az i-Clinic chatbe – így a telefonod és a közösségi appjaid újra csak a tiéid lehetnek.


"A betegdokumentáció kezelésében, a kliensekkel való kapcsolattartásban verhetetlen az i-Clinik. A GDPR kompatibilitás is hatalmas előny. Rengeteg időt és pénzt spórol a praxisomnak."

Nemes Melinda, Gyógytornász, DSGM-szakgyógytornász, Manuálterapeuta

Minden adat, dokumentum, röntgen és vizsgálati lap egy helyen, rendszerezetten, átláthatóan elérhető.


"Minden egy helyre került. I-pad a táskában, bárhol vagyok, mindig minden infót meg tudok nézni, elküldeni, időpontot törölni. az adminisztráció egyszerűbb lett."

Bajnok Ildikó, Gyógytornász, DSGM-szakgyógytornász,

 

Könnyen és gyorsan megtudjátok osztani a kollégákkal egymás között a pácienseket.


"Abszolút hatékonyabb a betegadminisztráció, a gyógytornászok közötti kommunikació a közös páciensek kapcsán gyorsabb és sokkal jobb! A páciensek leleteinek feltöltésenek lehetősége is megkönnyíti a munkánkat."

Várhelyi Georgina, vezető gyógytornász-fizioterapeuta

 

Az időpontok kezelése, a kezelőhelyiségek kiosztása elképesztően könnyűvé válik. 


"Időpontok szervezése, adminisztráció sokkal egyszerűbb lett. Átláthatóbb, nyomonkövethetőbbek az igénybevett szolgáltatások, kezelések lemondása stb"
Szabóné Szabján Ildikó, Gyógytornász

 

A naptáresemények listanézetében mindenre lehet szűrni és kimutatásokat készíteni: melyik kollégánál hány páciens, milyen kezelésen, hányszor jelent meg.


"Az adminisztrációs idő lerövidült, mert az adatbekérőt ki tudom küldeni emailen, így nem kell a rendelésen már ezzel időt tölteni. A kapcsolattartás is az iclinic felületre koncentrálódott, így könnyebb követni. A naptári események listanézete a gazdasági eredmények figyelését egyszerűsíti."
Takács Gyöngyi, Gyógytornász, BeBo®- Medencefenék terapeuta

a digitális asszisztensed, amibe nemcsak beleszeretsz, de nem is érted majd, eddig hogy dolgoztál nélküle!

 

 

És ami a legnagyszerűbb: eddig egy ilyen fejlett rendszer csak a legnagyobb magánrendelők kiváltsága volt. Most viszont akár egyetlen kezelés áráért elérhetővé válik számodra is – és ezzel a praxisod szintet léphet!

 

 

Emeld a rendelőd presztízsét a profi klinikák szintjére, és teremts olyan páciensélményt, ami nemcsak kiemel a versenytársak közül, de akár egy indokolt áremelést is lehetővé tesz.Mert valljuk be: gondoltál már rá, de talán visszatartott a kérdés, hogy vajon mit szólnak majd a páciensek.

Most viszont, ha a működésed rendezettebb, átláthatóbb és sokkal profibb lesz, és ha több időd és figyelmed jut a pácienseidre, ők is látni fogják a különbséget – és értékelni fogják!

 

Büszkébb leszel a praxisodra, és a pácienseid is büszkék lesznek arra, hogy téged választottak.

 

 

 

 

 

310

Praxis

453

Terapeuta

16 563

Páciens

35 409

Vizsgálat

98 270

Időpont

287 227

Emlékeztető

Utoljára frissítve: 2025-07-04, 14:21

Bizonytalan vagy, hogy neked való-e az i-Clinic? Válaszolj pár kérdésre és megtudod:

 

Most itt a tökéletes alkalom, hogy mindenféle kötelezettség nélkül kipróbáld! Kattints a KIPRÓBÁLOM gombra bárhol az oldalon, majd:

 

Az első lépésnél válaszd ki, milyen minőségben csatlakozol. Ha te vagy a rendelő vagy praxis vezetője, akkor a „Klinika adminisztrátor” opció a tiéd – ezzel te leszel az, aki elindítja a saját, személyre szabott rendszerét. Ha viszont munkatársként vagy páciensként csatlakoznál, akkor csak várnod kell a meghívóra, amit e-mailben küldünk neked, miután a klinika vezetője elindította a regisztrációs folyamatod.

Ezután már csak a regisztráció van hátra – amit egy részletes videós útmutatóval is segítünk az oldal alján. Pár perc, és már létre is jön az i-Clinicben a saját felhasználói fiókod és a rendelőd digitális profilja.

Nézd meg az e-mailjeidet, mert egy megerősítő linket is küldünk. Egyetlen kattintás, és már kész is vagy! Ha nem látod az üzenetet, érdemes átnézned a Spam vagy Promóciók mappát is – néha oda bújik el a kezdés kulcsa.

Miután megtörtént a regisztráció, az első belépés után egy kérdőívet fogsz találni, hogy pontos képet kapjunk arról, mivel fogunk tudni neked a legtöbbet segíteni a tesztidőszak során. Ezt kérlek, töltsd ki, mert a rendszer és a funkciók csak ezt követően lesznek elérhetők. Ígérjük, nem hosszú! ;)

Elindul a 30 napos teljesen ingyenes tesztidőszakod, ami alatt a segítségedre lesznek a rendszer megismerésében:

- Gyorsítósáv (videós útmutató a legfontosabb funkciókhoz, hogy 2-3 óra múlva már akár az i-Clinic-ben dokumentálhass)

- Kezdeti lépések (videós útmutató, szinte minden funkcióra és beállításra kitérő videós útmutató és leírások, aminek a segítségével fekete öves felhasználója és adminisztora lehetsz az i-Clinic-beli klinikádnak)

- Súgó (ha szimpatikusabb az olvasás, akkor a fentieket sok képpel és magyarázattal le is írtuk)

- Ügyfélszolgálati chat a rendszeren belül (a fiókodba lépve bármikor írhatsz nekünk, azaz Petrának és Robinak. Az üzeneted nálunk fog csippanni is igyekszünk munkaidőben perceken, azon kívül pedig max néhány órán belül válaszolni)

- De természetesen kérdezhetsz mailben, telefonon, vagy megbeszélhetünk egy online vagy akár személyes demót is. Ezzel kapcsolatban keresni fogunk, hogy neked mi a kenyelmesebb.

A 30 nap elteltével eldöntheted, hogy:

  • akarod-e hogy a digitalizációval felemeld a praxisod presztizsét a nagy egészségügyi szolgáltatók közé
  • kényelmesebb-e számodra, ha egy digitális asszisztens elvégzi az adminisztrációd 90%-át
  • biztonságban akarod-e tudni a praxisodat a jogszabályi környezetben
  • könnyebbé teszed a közös munkát a kollégáiddal
  • időt takarítasz meg magadnak, a pácienseidnek és a családodnak.

Ha valamiért nem sikerült meggyőznünk, semmi gond. Reméljük később még találkozunk. Addig is a tesztidőszak alatt berögzített adataidat mi őrizni fogjuk. Természetesen ez alól kivétel ha külön megkérsz rá, hogy töröljük azokat.

és innentől nem tolakodó módon, de mindig a nyomodban van mint egy a saját különbejáratú asszisztens, aki:

- rendezi a pácienseid időpontjait és adatait - helyetted is emlékszik hogy mi történt egy-egy pácienseddel

- ha lemondásod van, akkor segít feltölteni az üresjáratokat

- számláz szinte helyetted - rendben tartja a dokumentumaidat

- megoldja az EESZT-t ha már szükség lesz rá

- még a gyerek pácienseid apukájának és anyukájának is tudja a telefonszámát - e-mailt ír a páciensednek, hogy ne felejtse el a rendelést

- bekéri a zárójelentést, TAJ számot a páciensektől És még sok-sok a kényelmedet szolgáló funkció, amikkel nem csak kényelmesebb lesz a munkád, de profibb és átláthatóbb is, amit nem csak te fogsz érezni, hanem a pácienseid is észre fogják venni!

 

 

Kik állnak az i-Clinic mögött?

 

Az i-Clinic-et a szegedi székhelyű I-Soft.hu Kft. fejlesztette. Maga a cég egyedi szoftverfejlesztéssel, webes ügyviteli-üzleti megoldások fejlesztésével foglalkozik olyan nagyobb cégek számára, mint KPMG, WizzAir, Pingvin Patika, PBT Fence, Continental. Tehát a programozás a cég fő profilja. Ez egyúttal azt is jelenti, hogy az i-Clinic fejlesztése során teljesen szabadon tudunk dolgozni, nem függünk más fejlesztő cégektől, az és úgy készül el, ahogyan azt mi szeretnénk. Mivel a fő profil más megrendelők szoftverfejlesztési igényeinek a kiszolgálása, ez kellő anyagi stabilitást biztosít ahhoz, hogy az i-Clinic, mint a cég szerelemgyereke az általunk elvárt és képviselt minőségben tudjon fejlődni.

 

Jenei Róbert

Az egész i-Clinic ötlet rögös utat járt be, de igazán akkor vált komoly céllá, amikor 2017 telén, hála egy krav maga edzésnek, Robinak kiment a válla és így megkezdődött egy hosszú rehabilitációs folyamat Koncsek Krisztina vezető gyógytornásszal. Amellett, hogy közös munka fő célja a vállizület és mozgástartomány helyreállítása volt, egyre élesebb kép rajzolódott ki arról is, mennyire nagy szüksége lenne a gyógytornász szakmának egy i-Clinic jellegű szoftverre. A teljes történetet ide kattintva tudod elolvasni. Ha jelentkezel, hogy kipróbálnád az i-Clinic ingyenes egyhónapos tesztidőszakját, biztos, hogy fogtok beszélni. ;)

Borján Balázs

Az i-Clinic vezető fejlesztője. A secret santa, aki nem csak azt fejleszti le, ami a feladat, de még tovább is álmodja azt, hogy folyamatosan meglepjen minket és titeket. A részletek igazi nagy mestere

Jánvári-Szigeti Petra

Az i-Clinic projektmenedzsere, aki töviről hegyire ismeri a szoftvert. Részt vesz a funkciók megtervezésében, a fejlesztések tesztelésében és az ügyfélszolgálaton is ő válaszol Robi mellett. 

Papp Norbert

Az i-Clinic fejlesztői csapatához nemrég csatlakozott csak, de azonnal belevetette magát. Hála neki minden olyan extra feladat elkészül, amit mostanáig halogattunk. Igazi jolly joker.

 

Készen állsz elindítani a rendelőd digitális fejlődését?

Ha úgy érzed, itt az idő, hogy végre egy rendszerezett, átlátható, stresszmentes rendelői működés váljon a mindennapjaid részévé, - ami nem azt jelenti, hogy te többet dolgozol - akkor csak kattints a “Kipróbálom” gombra, és már fel is vetted a saját digitális asszisztensedet a praxisodba, aki lesi minden kívánságod, és az adminisztrációt terheit azonnal elkezdi levenni rólad a hét minden napján 0-24-ben. (és nem fog táppénzre sem menni, de cserébe sokkal olcsóbb ;) ).

 

Nem csak egy rendszer – ez egy testreszabható megoldás, ami a te munkádhoz, a te folyamataidhoz és a te pácienseidhez igazodik.

Teljes kontroll minden szinten

A jogosultsági rendszerünk három szinten ad kezedbe irányítást:

Klinika szintjén: Általános szabályok minden munkatársra és páciensre.

Munkatárs szintjén: Egyénenként állíthatod, ki mit láthat és mit kezelhet.

Páciens szintjén: Te döntöd el, a pácienseid mit lássanak a vizsgálati lapjaikból.

 

Gyakorlatsorok, amik alkalmazkodnak 

Hozz létre egyedi gyakorlatsorokat képekkel, videókkal, leírással, majd:

Igazítsd őket egyénre szabottan minden páciensnél,

Használd újra őket anélkül, hogy módosulnának,

Dolgozz saját gyakorlatokkal vagy oszd meg őket a kollégáiddal – és ők is veled.

 

Exportálás? Egy kattintás!

Minden adat nálad marad:

Exportáld teljes naptárad múltbeli és jövőbeli bejegyzésekkel együtt, könnyedén szűrve kezelésre, páciensre

Töltsd le pácienseid listáját elérhetőségeikkel és importáld bármely marketing szofvtverbe

Mentsd le egy-egy páciens teljes adatlapját, vizsgálatait, gyakorlatait PDF-ben

 

Vizsgálati lapok, amik

tényleg neked készültek

Állíts össze saját kérdéssorokat a klasszikus kérdésektől egészen egyedi lehetőségekig, mint:

Rajzolás csontvázra vagy páciensről készült képre,

Vagy átszerkesztheted az általunk már létrehozott McKenzi/Stecco vizsgálati lapokat

 

Személyes páciensfiók –

kapcsolattartás egyszerűen

Pácienseid saját belépési fiókot kapnak, ahol:

Megnézhetik a velük megosztott vizsgálatokat és gyakorlatokat,

Dokumentumokat tölthetnek fel számodra,

Üzeneteket válthattok – például arról, sikerült-e elvégezni a gyakorlatokat.

 

Okos naptár, okos

munkavégzéshez

Időpontkezelés még sosem volt ilyen átlátható és egyszerű:

Színezd be az időpontokat akár egyedi színekkel!

Vedd fel a naptárba a szüneteidet, szabadságaidat is.

Szűrj kezelőhelyiségek vagy munkatársak szerint – nézd meg csak azt, amire épp szükséged van.

 

Összehangolt csapatmunka?
Pofonegyszerű.

Mindenki tudja, hol a helye – és mikor.

Páciensek átadása, kezelők kiosztása, egyeztetések a kollégákkal egy platformon. Az i-Clinic naptárával mindig képben lesztek: ki melyik pácienssel, melyik szobában dolgozik, mikor van szabadnapon vagy épp szabadságon. 

Minden a vállalkozásodról,
egyetlen listanézetben

Az összes naptáresemény egyetlen, szűrhető listában!

Dátum, kezelés, terapeuta – bárhogy szűrhetsz, bármit kimutathatsz. Hányan mondják le rendszeresen az időpontjukat? Kihez járnak a legtöbben? Melyik kezelés a legnépszerűbb? Az i-Clinic valódi üzleti rálátást is ad.

Előzetes adatbekérő – hogy az első találkozó tényleg a páciensről szóljon

Töltsön adatot a páciens – ne te pötyögj!

A páciens már az első alkalom előtt kitölti az összes szükséges információt, feltöltheti leleteit, kitöltheti a kérdőívet, és megismeri a házirendet. Így amikor megérkezik, ti már dolgozhattok is. Kevesebb adminisztráció neked, több figyelem neki – és sokkal profibb élmény mindkettőtöknek.

Számlázás? 2 kattintás.

Kapcsold össze szamlazz.hu fiókoddal, és élvezd a teljes kényelmet.

Az i-Clinicből közvetlenül kiállíthatod a számlát. A rendszer megjegyzi, kinek mit számláztál és előre kitölti a számlatételeket. Nem kell többé külön belépni a számlázóba: elég egy kattintás a naptáradban vagy a páciens adatlapján a kezelésre, és már mehet is a számla.

Bérletek, csoportos órák – ahogy te szeretnéd

Te szabod meg, hogyan és mire használhatók.

Korlátlan bérletek, szabadon szerkeszthető feltételekkel: ár, érvényesség, alkalomszám, felhasználhatóság típus szerint – sőt, azt is te döntöd el, melyik kezeléshez érvényesek. Legyen szó egyéni vagy csoportos alkalmakról, az i-Clinic rugalmas bérletkezelése mindent visz.

Automatikus emlékeztetők, személyre szabva

Ne legyen több elfelejtett időpont és kiesett bevétel. 

SMS vagy E-mail? Egy, kettő vagy nyolc emlékeztető? Időpont módosulás? Kitöltendő adatbekérő? Nálad a döntés, mikor, milyen formában és miről kapjon értesítést a páciens. Az i-Clinicben minden értesítő testre szabható. A rendszer automatikusan küldi a megfelelő időben.

Ez nem csak egy átlagos szoftver. Ez a te mindennapi munkád digitális társa. 

Tamás Veronika

"A jólszervezettség sokat segít a hatékony munkavégzésben. Az i-clinic segítségével könnyebb a regisztrált betegek tájékoztatása, és követése. Számomra az i-clinic egy precíz virtuális asszisztens, aki időben kiküldi a vendégeimnek az emlékeztetőt a következő találkozó időpontjáról."

"A jólszervezettség sokat segít a hatékony munkavégzésben. Az i-clinic segítségével könnyebb a regisztrált betegek tájékoztatása, és követése. Számomra az i-clinic egy precíz virtuális asszisztens, aki időben kiküldi a vendégeimnek az emlékeztetőt a következő találkozó időpontjáról."

Kirscherné Katona Anett

"Mióta az I-Clinicet használom, sokkal egyszerűbb, és gyorsabb az anamnézisfelvétel. A páciens első kezelését megelőzően lehetőségem van információkhoz jutni, ami nagyban segíti a munkámat. Praktikus és hasznos az időpontemlékeztető, amivel lecsökkent az elfelejtett időpontok száma is. Szeretem én is, a vendégeim is, szívből ajánlom mindenkinek!"

"Mióta az I-Clinicet használom, sokkal egyszerűbb, és gyorsabb az anamnézisfelvétel. A páciens első kezelését megelőzően lehetőségem van információkhoz jutni, ami nagyban segíti a munkámat. Praktikus és hasznos az időpontemlékeztető, amivel lecsökkent az elfelejtett időpontok száma is. Szerete...

Szokolai-Fekó Diána

"Nagyon menő dolog, hogy az i-clinic-el kezdtem el azonnal dolgozni, vidéki gyógytornászként. A pácienseknek is tetszik. A naptár rendszerét imádom. A vizsgálati lapokat úgy szerkesztem, ahogy a legjobb nekem. Házi feladatokat is tudok küldeni a betegeimnek. Dokumentumokat tudnak feltölteni, chatelni is lehet az alkalmazásban. Persze eleinte foglalkozni is kell vele, de megéri. Nagyon hasznos nekünk, gyógytornászoknak!"

"Nagyon menő dolog, hogy az i-clinic-el kezdtem el azonnal dolgozni, vidéki gyógytornászként. A pácienseknek is tetszik. A naptár rendszerét imádom. A vizsgálati lapokat úgy szerkesztem, ahogy a legjobb nekem. Házi feladatokat is tudok küldeni a betegeimnek. Dokumentumokat tudnak feltölteni, c...

 

Benned is felvillant a gondolat, hogy “mi lenne, ha tényleg ilyen könnyű és gördülékeny lenne a rendelői működés?”

Kérd az 1 hónapos, teljesen ingyenes próbaidőszakot – pár kattintás, és máris beléphetsz egy olyan világba, ahol kevesebb adminisztrációval, több nyugalommal és elégedettebb páciensekkel telnek a napjaid!

Tudjuk, hogy egy új rendszer bevezetése nagy döntés, ezért minden kockázatot levettünk a válladról. 

 

Garanciát vállalunk, arra hogy:

Nem fogsz felsülni a pácienseid előtt.

Addig nem kell használnod élesben a rendszert, amíg nem érzed magad 100%-ig biztosnak benne. Gyakorolj, ismerkedj vele a háttérben, amíg készen nem állsz. És ha már használod, de kérdésed támad, csak írj – azonnal segítünk, hogy ne álljon meg a rendelés. Így a pácienseid csak azt látják majd: te mindent kézben tartasz.

Pénzügyi biztonság, valódi garanciával.

Nem kell félned attól, hogy befektetsz, és végül megbánod – 3 hónapos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk. Nincs kockázat, nincs kényszer: ez rólad szól, nem rólunk. Mi azt szeretnénk, hogy magabiztos döntést hozz, és biztos kezekben tudd a praxisod. Ha nem érzed így – tisztelettel elfogadjuk, és visszafizetünk mindent.

A pácienseid adatai biztonságban

Az i-Clinicben minden adatod megfelel a legszigorúbb jogszabályi elvárásoknak – az EESZT-vel, az ÁNTSZ-szel és a GDPR-ral kapcsolatban is nyugodt lehetsz. A szoftver tudja, mit és mikor kell rögzíteni, te pedig pár kattintással eléred, amit kérnek. Technikai oldalról, pedig: SSL a biztonságos kapcsolatért, hogy út közben a serverünk és közted ne tudják eltéríteni az adatokat Minden héten mentés a szerverünk szolgáltatójánál. Minden éjszaka titkosított mentés készül mind az Amazon felhőszolgáltatásába, mind pedig az irodánkban található fizikai gépre. De ettől sem kell tartanod… a mentés is titkosítva van :)

Nem hagyunk egyedül az indulásnál.

  • Videós útmutatók, hogy 2-3 óra után magabiztosan adminisztráld a következő kezelést, és tovább 7-8 órányi videó amik után feketeöves leszel az i-Clinic személyreszabásában és használatában.
  • Súgó, ha inkább olvasnál, sok képpel és mindent megmagyarázva
  • Beépített segítségkérés tőlünk személyesen az ügyfélszolgálati chaten keresztül
  • Kérdezhetsz mailben, telefonon, Facebook messengeren
  • De akár megbeszélhetünk online vagy személyes demókat is
  • Ráadásul ha már vannak digitális adataid, azokban is megpróbálunk segíteni, hogy beemled az i-Clinic-be.

Ismerősen hangzanak ezek a mondatok? Lehet, hogy épp most is egy ilyet ismételgetsz magadnak, miközben tudod, hogy változtatni kellene…

 

„De mikor lesz nekem erre időm?”

 „És mégis mennyi időd megy el most olyan dolgokra, amiket a szoftver pillanatok alatt megoldana helyetted?”
Tudjuk, hogy reggeltől estig pörögsz. De pont ezért lenne szükséged az i-Clinic-re. Igen, az elején pár órát bele kell tenni – de amit cserébe kapsz, az időben, energiában és fejfájásban mérve is aranyat ér. Ez nem elvesz az idődből. Visszaadja.

„Csak felesleges pénzkidobás lesz”

 „És mennyibe kerül neked ” havonta a nyomtatóba a toner és a papír? vagy egy lemondás? vagy mennyibe kerül az az idő, amíg papíron adminisztrálsz és nem a gyerekeiddel vagy?
Az i-Clinic nem kiadás – befektetés a praxisodba. Olyan rendszer, ami nem csak segít, hanem növeli a bevételed: elégedettebb páciensek, kevesebb kiesett időpont, gördülékenyebb működés. Kérdés: megteheted-e, hogy ne használd?

„Igazából a papír is jó lesz még”

 „Biztos, hogy jó – vagy csak megszoktad?”
Addig jó, amíg írni kell rá. De előtte be kell szerezni, utána nyomtatóval, patronnal vacakolni. Utána meg őrizni… nem hónapokig, nem évekig – 30 évig! Még akkor is, ha már nyugdíjasként javában csak az unokázással foglalkoznál. Ráadásul a teleírt papírjaidat az i-Clinic-be is felfotózhatod. Próbáld ki, nem kerül semmibe. 😉

❌ „Nem értek ezekhez a kütyükhöz”

 „Nem is kell. Az i-Clinic épp azért van, hogy egyszerű legyen minden.”
Súgó buborékok, képes útmutatók, élő chat, tudásbázis videósorozat, gyorsítósáv videók és még egy kezdeti lépések beállítás útmutató is a segítségedre van az induláshoz! Nálunk nincs buta kérdés, csak meg nem kérdezett válasz. Nem technikai zseniknek, hanem elfoglalt gyógytornászoknak készült. Ha tudsz e-mailt küldeni, ezt is használni fogod.

 

❌ „Eddig is megvoltam nélküle”

 „Amíg nem próbáltad, nem is tudhatod, miről maradsz le.”
És közben a pácienseiddel nem volt kicsit káoszos a kapcsolattartás, vagy a papírok tárolása? Megtudnád mondani kapásból, hogy kik szeretnének bejutni hozzád, de még nem adtál nekik időpontot? Ha az EESZT-t kiterjesztik a gyógytornászokra, akkor papíron és digitálisan is fogsz adminisztrálni, vagy kényelmesebb lenne csak egy féleképpen? Ezeket mindenképpen fontold meg!

❌ „Nem tudom megtanulni, bonyolult”

 „Olyan, mint a biciklizés – egyszer kell megtanulni, utána már visz magától.”
Igen az elején egy kicsit figyelni kell. De 2-3 órányi videóval fogadunk a rendszeren belül, ami azonnal pályára tesz, hogy az alapvetőbb dolgokat máris le tudd adminisztrálni. További 7-8 órányi videó megnézése után pedig feketeöves leszel. Aztán ott van a szöveges súgó, az ügyfélszolgálati chat (velünk, Petrával és Robival) de bármikor kérdezhetsz, bármilyen csatornán, beszélhetünk meg online vagy akár személyes demót is. Ha megszokod, menni fog, mint a Facebook 🙂

 

Benned ott a kitartás, amit a pácienseidben keresel?

Ők napról napra gyakorolnak. Te nap mint nap segítesz. De vajon a háttérmunkához is megvan az eszközöd, hogy ne te fáradj el előbb?

Miért pont egy asszisztenshez hasonlítjátok?

 

Egy olyan szoftver akarunk létrehozni, aminek az alkalmazása olyan és akkora előnyöket nyújt a  számotokra, mintha tényleg munkaviszonyban alkalmaznátok egy asszisztenst, akinek csak az a dolga, hogy mindent rendben tartson körülöttetek, és mindig minden szükséges infót a kezetekbe nyomjon. Sőt, ha te egy nagyobb klinika vezetője vagy, akkor inkább ahhoz hasonlítanánk, mintha minden terapeutád és recepciósod mellé is raknánk 1-1 asszisztenst hasonló céllal.

Jó pár éve van rálátásunk a szakmátokra, és azon belül a küzdelmeitekre is:

  • Hogy kevesen vagytok és sok a páciens

  • Mindig tele a naptár, de ha mégse akkor az is gond

  • Adminisztrálni kell

  • Szabályoknak kell megfelelni

  • Vállalkozást, embereket kell vezetni

  • A többségeteknek családja van és háztartást is kell vezessenek

  • Pontokat kell gyűjtenetek, folyamatosan képeznetek kell magatokat

  • És rendszeresen egyesével el kell magyarázni, hogy a csontkovács azon túl hogy veszélyes, de még csak nem is létezik, a műtét előtt/helyett pedig ki kellene még próbálni dolgokat.

A fentiekkel együtt pedig arra is van rálátásunk - saját, személyes tapasztalat útján is - hogy micsoda csodákra vagytok képesek, ha egy páciens életminőségének javításáról van szó.

Mi pedig a saját munkánkat, akkor tudjuk sikerként megélni, hogyha sikerül a ti - azaz a gyógytornászok - életminőségén javítani. Szerencsére ilyen gyógytornászból már sok van a szoftverben, ami a folyamatos egyre újabb és jobb fejlesztésekhez fenntartja a motivációnkat és mindig segít nyitottnak lenni az ötleteitekre, hogy hogyan tudnánk még jobban támogatni a munkátokat az i-Clinic-kel. Mintha az tényleg egy szuper asszisztens lenne, csak néhány jelentős különbséggel, hiszen:

  • nem megy táppénzre

  • nem késik nem hibázik

  • nincs rossz napja

  • mindig segít és emlékszik mindenre

  • a hét minden napján rendelkezésetekre áll 0-24-ben

  • a díja a közelében sincs egy valódi asszisztens bérének és járulékainak

Egy olyan eszközt nyújtunk a számotokra, amire a fentiek igazak és tényleg segíti a munkátokat. Hogy tényleg arra tudjatok fókuszálni, amiért a szakmátokat eredetileg választottátok:

 

Ez pedig nem az adminisztráció, nem a dokumentumok előkeresése, de még csak nem is az időpontok nyilvántartása, hanem a GYÓGYÍTÁS!!!

Gyakran Ismételt Kérdések az i-Clinic szoftverhasználatról egyszerűen, érthetően

 

 

Természetesen! A Basic csomag már nettó 10.000 Ft-tól elérhető, és kizárólag az alapfunkciókat tartalmazza. Ráadásul nem kötelező minden funkciót használnod! Például dönthetsz úgy is, hogy csak a digitális naptárat vezeted, miközben a vizsgálati lapokat továbbra is papíron töltöd – vagy éppen fordítva. Rugalmas rendszer, amely alkalmazkodik hozzád.

Abszolút. Te döntöd el, melyik páciensnek engedélyezed a hozzáférést – akár egyenként, akár globálisan mindenkinél letilthatod.

Igen, gond nélkül. Csak a neve és a kezelő terapeuta megadása kötelező. A többi adat – mint az e-mail cím vagy a TAJ-szám – hasznos lehet, de nem feltétel a regisztrációhoz.

Csak azt, amit te megosztasz. Semmi más nem kerül ki – se vizsgálati lap, se gyakorlat – amíg te nem döntesz úgy, hogy láthatják.

Jelenleg még nem, de a funkció fejlesztés alatt áll, és várhatóan 2025 második felére élesítjük.

Igen! Egy előfizető is elég, aki regisztrálja a klinikát és a többieket munkatársként hozzáadja. Ideális megoldás, ha közös helyiséget használtok.

Szinte bármilyen eszközről elérhető: asztali gép, laptop, tablet vagy okostelefon. Bár a nagyobb képernyő kényelmesebb, sokan már csak mobillal használják.

Igen! Kezdhetsz egy feljegyzést laptopon, és később mobilról fotózhatsz vagy egészítheted ki. Csak arra figyelj, hogy minden mentés megtörténjen.

Nem! Böngészőből azonnal használható: https://app.i-clinic.hu

Maximálisan. A szerver hazai (Rackforest – Magyarországon található), és minden este biztonsági mentést készítünk az Amazon felhőjébe is. Emellett saját szegedi szerverünkre is napi mentés történik.

Igen, korlátlan adatküldéssel – mindenféle extra díj nélkül.

Nincs felső határ! Annyi fájlt, képet, vizsgálati lapot tölthetsz fel, amennyit csak szükséges – ha a rendszer sebessége miatt bármilyen limit felmerülne, kérésre bővítjük.

Korlátlan számút. Használhatod ugyanazon páciensnél akár egyszerre több vizsgálati lapot is.

Természetesen! Mi több, akár mi is felszerkesztjük őket helyetted – díjmentesen. Elérhetőek előre kész sablonok is (pl. McKenzie, MGYFT), de saját lapokat is használhatsz.

Csak ha te úgy akarod. Klinikán belül megoszthatod kollégáiddal, de más praxis nem férhet hozzá.

Nincsenek. Mivel minden terapeuta mással dolgozik, a rendszer nem tartalmaz előre feltöltött gyakorlatokat. De ha van sajátod, küldd el, mi digitalizáljuk neked.

Igen. Csak te – vagy azok, akikkel te osztod meg klinikán belül.

Egyszerű! Az i-Clinic összeköthető a szamlazz.hu-val. Ha az időpontot „megtörtént”-re vagy „késve lemondott”-ra állítod, a rendszer azonnal előkészíti a számlát – nem kell külön belépni a számlázó felületre.

Korlátlan számút. Az előfizetés csak a munkatársak számát veszi figyelembe.

Annyit, amennyit csak szeretnél – nincs felső korlát a kezelések vagy vizsgálati lapok számában.