"Az időpontokból szinte egyáltalán nincs probléma, nincs \meg nem jelenés\", elfelejtés, hibázás, részemről sem és a pacienek részéről sem! Ez a legnagyobb siker!"
Katona-Lajkó Zsuzsa, gyógytornász-manuálterapeuta
Az ország
leghatékonyabb legnélkülönözhetetlenebb legszuperebb legmodernebb legpraktikusabb legjobban személyre szabható legmegbízhatóbb legzseniálisabb legteljeskörübb
praxismenedzsment szoftvere*
*Előfizetőink körében végzett elégedettségi felmérés alapján
Csatlakozz te is a több, mint 400 regisztrált gyógytornász praxisa közé!
Végre nem neked kell emlékeztetőket küldözgetni – az i-Clinic automatikusan megteszi helyetted.
"Az időpontokból szinte egyáltalán nincs probléma, nincs \meg nem jelenés\", elfelejtés, hibázás, részemről sem és a pacienek részéről sem! Ez a legnagyobb siker!"
Katona-Lajkó Zsuzsa, gyógytornász-manuálterapeuta
Egy kattintás, és máris előtted van a páciensed teljes kórelőzménye – könnyen olvashatóan, gyorsan hozzáférhetően.
"Van olyan páciensünk, akit több terapeutánk kezel és az I-cliniccel mindig nyomon követhető mi tortent a kezelesek alatt anélkül, hogy ki kellene keresni a papírok közül az előző kezelésének dokumentációit."
Várhelyi Georgina, vezető gyógytornász-fizioterapeuta
Elbúcsúzhatsz a nyomtatótól, a papírhegyektől és a kifogyott tintapatronoktól – minden online, biztonságban tárolva.
"Nincsenek felesleges papírok, amiket tárolni kell. Nincsenek eltévesztett időpontok, a beteg azonnal látja és bármikor kikeresheti, hogy mikor van órája, nem kell ezért felhívogatnia. Azonnal látom OLVASHATÓAN a korábbi feljegyzéseimet, könnyen visszakereshető dokumentáció."
Csuti-Herczeg Zsuzsanna, DSGM-szakgyógytornász, korai fejlesztő
A pácienseiddel való kommunikáció végre egy helyre költözik: az i-Clinic chatbe – így a telefonod és a közösségi appjaid újra csak a tiéid lehetnek.
"A betegdokumentáció kezelésében, a kliensekkel való kapcsolattartásban verhetetlen az i-Clinik. A GDPR kompatibilitás is hatalmas előny. Rengeteg időt és pénzt spórol a praxisomnak."
Nemes Melinda, Gyógytornász, DSGM-szakgyógytornász, Manuálterapeuta
Minden adat, dokumentum, röntgen és vizsgálati lap egy helyen, rendszerezetten, átláthatóan elérhető.
"Minden egy helyre került. I-pad a táskában, bárhol vagyok, mindig minden infót meg tudok nézni, elküldeni, időpontot törölni. az adminisztráció egyszerűbb lett."
Bajnok Ildikó, Gyógytornász, DSGM-szakgyógytornász,
Könnyen és gyorsan megtudjátok osztani a kollégákkal egymás között a pácienseket.
"Abszolút hatékonyabb a betegadminisztráció, a gyógytornászok közötti kommunikació a közös páciensek kapcsán gyorsabb és sokkal jobb! A páciensek leleteinek feltöltésenek lehetősége is megkönnyíti a munkánkat."
Várhelyi Georgina, vezető gyógytornász-fizioterapeuta
Az időpontok kezelése, a kezelőhelyiségek kiosztása elképesztően könnyűvé válik.
"Időpontok szervezése, adminisztráció sokkal egyszerűbb lett. Átláthatóbb, nyomonkövethetőbbek az igénybevett szolgáltatások, kezelések lemondása stb"
Szabóné Szabján Ildikó, Gyógytornász
A naptáresemények listanézetében mindenre lehet szűrni és kimutatásokat készíteni: melyik kollégánál hány páciens, milyen kezelésen, hányszor jelent meg.
"Az adminisztrációs idő lerövidült, mert az adatbekérőt ki tudom küldeni emailen, így nem kell a rendelésen már ezzel időt tölteni. A kapcsolattartás is az iclinic felületre koncentrálódott, így könnyebb követni. A naptári események listanézete a gazdasági eredmények figyelését egyszerűsíti."
Takács Gyöngyi, Gyógytornász, BeBo®- Medencefenék terapeuta
Végre nem neked kell emlékeztetőket küldözgetni – az i-Clinic automatikusan megteszi helyetted.
"Az időpontokból szinte egyáltalán nincs probléma, nincs \meg nem jelenés\", elfelejtés, hibázás, részemről sem és a pacienek részéről sem! Ez a legnagyobb siker!"
Katona-Lajkó Zsuzsa, gyógytornász-manuálterapeuta
Egy kattintás, és máris előtted van a páciensed teljes kórelőzménye – könnyen olvashatóan, gyorsan hozzáférhetően.
"Van olyan páciensünk, akit több terapeutánk kezel és az I-cliniccel mindig nyomon követhető mi tortent a kezelesek alatt anélkül, hogy ki kellene keresni a papírok közül az előző kezelésének dokumentációit."
Várhelyi Georgina, vezető gyógytornász-fizioterapeuta
Elbúcsúzhatsz a nyomtatótól, a papírhegyektől és a kifogyott tintapatronoktól – minden online, biztonságban tárolva.
"Nincsenek felesleges papírok, amiket tárolni kell. Nincsenek eltévesztett időpontok, a beteg azonnal látja és bármikor kikeresheti, hogy mikor van órája, nem kell ezért felhívogatnia. Azonnal látom OLVASHATÓAN a korábbi feljegyzéseimet, könnyen visszakereshető dokumentáció."
Csuti-Herczeg Zsuzsanna, DSGM-szakgyógytornász, korai fejlesztő
A pácienseiddel való kommunikáció végre egy helyre költözik: az i-Clinic chatbe – így a telefonod és a közösségi appjaid újra csak a tiéid lehetnek.
"A betegdokumentáció kezelésében, a kliensekkel való kapcsolattartásban verhetetlen az i-Clinik. A GDPR kompatibilitás is hatalmas előny. Rengeteg időt és pénzt spórol a praxisomnak."
Nemes Melinda, Gyógytornász, DSGM-szakgyógytornász, Manuálterapeuta
Minden adat, dokumentum, röntgen és vizsgálati lap egy helyen, rendszerezetten, átláthatóan elérhető.
"Minden egy helyre került. I-pad a táskában, bárhol vagyok, mindig minden infót meg tudok nézni, elküldeni, időpontot törölni. az adminisztráció egyszerűbb lett."
Bajnok Ildikó, Gyógytornász, DSGM-szakgyógytornász,
Könnyen és gyorsan megtudjátok osztani a kollégákkal egymás között a pácienseket.
"Abszolút hatékonyabb a betegadminisztráció, a gyógytornászok közötti kommunikació a közös páciensek kapcsán gyorsabb és sokkal jobb! A páciensek leleteinek feltöltésenek lehetősége is megkönnyíti a munkánkat."
Várhelyi Georgina, vezető gyógytornász-fizioterapeuta
Az időpontok kezelése, a kezelőhelyiségek kiosztása elképesztően könnyűvé válik.
"Időpontok szervezése, adminisztráció sokkal egyszerűbb lett. Átláthatóbb, nyomonkövethetőbbek az igénybevett szolgáltatások, kezelések lemondása stb"
Szabóné Szabján Ildikó, Gyógytornász
A naptáresemények listanézetében mindenre lehet szűrni és kimutatásokat készíteni: melyik kollégánál hány páciens, milyen kezelésen, hányszor jelent meg.
"Az adminisztrációs idő lerövidült, mert az adatbekérőt ki tudom küldeni emailen, így nem kell a rendelésen már ezzel időt tölteni. A kapcsolattartás is az iclinic felületre koncentrálódott, így könnyebb követni. A naptári események listanézete a gazdasági eredmények figyelését egyszerűsíti."
Takács Gyöngyi, Gyógytornász, BeBo®- Medencefenék terapeuta
Emeld a rendelőd presztízsét a profi klinikák szintjére, és teremts olyan páciensélményt, ami nemcsak kiemel a versenytársak közül, de akár egy indokolt áremelést is lehetővé tesz.Mert valljuk be: gondoltál már rá, de talán visszatartott a kérdés, hogy vajon mit szólnak majd a páciensek.
Most viszont, ha a működésed rendezettebb, átláthatóbb és sokkal profibb lesz, és ha több időd és figyelmed jut a pácienseidre, ők is látni fogják a különbséget – és értékelni fogják!
Az első lépésnél válaszd ki, milyen minőségben csatlakozol. Ha te vagy a rendelő vagy praxis vezetője, akkor a „Klinika adminisztrátor” opció a tiéd – ezzel te leszel az, aki elindítja a saját, személyre szabott rendszerét. Ha viszont munkatársként vagy páciensként csatlakoznál, akkor csak várnod kell a meghívóra, amit e-mailben küldünk neked, miután a klinika vezetője elindította a regisztrációs folyamatod.
Ezután már csak a regisztráció van hátra – amit egy részletes videós útmutatóval is segítünk az oldal alján. Pár perc, és már létre is jön az i-Clinicben a saját felhasználói fiókod és a rendelőd digitális profilja.
Nézd meg az e-mailjeidet, mert egy megerősítő linket is küldünk. Egyetlen kattintás, és már kész is vagy! Ha nem látod az üzenetet, érdemes átnézned a Spam vagy Promóciók mappát is – néha oda bújik el a kezdés kulcsa.
Miután megtörtént a regisztráció, az első belépés után egy kérdőívet fogsz találni, hogy pontos képet kapjunk arról, mivel fogunk tudni neked a legtöbbet segíteni a tesztidőszak során. Ezt kérlek, töltsd ki, mert a rendszer és a funkciók csak ezt követően lesznek elérhetők. Ígérjük, nem hosszú! ;)
Elindul a 30 napos teljesen ingyenes tesztidőszakod, ami alatt a segítségedre lesznek a rendszer megismerésében:
- Gyorsítósáv (videós útmutató a legfontosabb funkciókhoz, hogy 2-3 óra múlva már akár az i-Clinic-ben dokumentálhass)
- Kezdeti lépések (videós útmutató, szinte minden funkcióra és beállításra kitérő videós útmutató és leírások, aminek a segítségével fekete öves felhasználója és adminisztora lehetsz az i-Clinic-beli klinikádnak)
- Súgó (ha szimpatikusabb az olvasás, akkor a fentieket sok képpel és magyarázattal le is írtuk)
- Ügyfélszolgálati chat a rendszeren belül (a fiókodba lépve bármikor írhatsz nekünk, azaz Petrának és Robinak. Az üzeneted nálunk fog csippanni is igyekszünk munkaidőben perceken, azon kívül pedig max néhány órán belül válaszolni)
- De természetesen kérdezhetsz mailben, telefonon, vagy megbeszélhetünk egy online vagy akár személyes demót is. Ezzel kapcsolatban keresni fogunk, hogy neked mi a kenyelmesebb.
A 30 nap elteltével eldöntheted, hogy:
Ha valamiért nem sikerült meggyőznünk, semmi gond. Reméljük később még találkozunk. Addig is a tesztidőszak alatt berögzített adataidat mi őrizni fogjuk. Természetesen ez alól kivétel ha külön megkérsz rá, hogy töröljük azokat.
és innentől nem tolakodó módon, de mindig a nyomodban van mint egy a saját különbejáratú asszisztens, aki:
- rendezi a pácienseid időpontjait és adatait - helyetted is emlékszik hogy mi történt egy-egy pácienseddel
- ha lemondásod van, akkor segít feltölteni az üresjáratokat
- számláz szinte helyetted - rendben tartja a dokumentumaidat
- megoldja az EESZT-t ha már szükség lesz rá
- még a gyerek pácienseid apukájának és anyukájának is tudja a telefonszámát - e-mailt ír a páciensednek, hogy ne felejtse el a rendelést
- bekéri a zárójelentést, TAJ számot a páciensektől És még sok-sok a kényelmedet szolgáló funkció, amikkel nem csak kényelmesebb lesz a munkád, de profibb és átláthatóbb is, amit nem csak te fogsz érezni, hanem a pácienseid is észre fogják venni!
Az i-Clinic-et a szegedi székhelyű I-Soft.hu Kft. fejlesztette. Maga a cég egyedi szoftverfejlesztéssel, webes ügyviteli-üzleti megoldások fejlesztésével foglalkozik olyan nagyobb cégek számára, mint KPMG, WizzAir, Pingvin Patika, PBT Fence, Continental. Tehát a programozás a cég fő profilja. Ez egyúttal azt is jelenti, hogy az i-Clinic fejlesztése során teljesen szabadon tudunk dolgozni, nem függünk más fejlesztő cégektől, az és úgy készül el, ahogyan azt mi szeretnénk. Mivel a fő profil más megrendelők szoftverfejlesztési igényeinek a kiszolgálása, ez kellő anyagi stabilitást biztosít ahhoz, hogy az i-Clinic, mint a cég szerelemgyereke az általunk elvárt és képviselt minőségben tudjon fejlődni.
Ha úgy érzed, itt az idő, hogy végre egy rendszerezett, átlátható, stresszmentes rendelői működés váljon a mindennapjaid részévé, - ami nem azt jelenti, hogy te többet dolgozol - akkor csak kattints a “Kipróbálom” gombra, és már fel is vetted a saját digitális asszisztensedet a praxisodba, aki lesi minden kívánságod, és az adminisztrációt terheit azonnal elkezdi levenni rólad a hét minden napján 0-24-ben. (és nem fog táppénzre sem menni, de cserébe sokkal olcsóbb ;) ).
Kérd az 1 hónapos, teljesen ingyenes próbaidőszakot – pár kattintás, és máris beléphetsz egy olyan világba, ahol kevesebb adminisztrációval, több nyugalommal és elégedettebb páciensekkel telnek a napjaid!
Tudjuk, hogy egy új rendszer bevezetése nagy döntés, ezért minden kockázatot levettünk a válladról.
Nem fogsz felsülni a pácienseid előtt.
Addig nem kell használnod élesben a rendszert, amíg nem érzed magad 100%-ig biztosnak benne. Gyakorolj, ismerkedj vele a háttérben, amíg készen nem állsz. És ha már használod, de kérdésed támad, csak írj – azonnal segítünk, hogy ne álljon meg a rendelés. Így a pácienseid csak azt látják majd: te mindent kézben tartasz.
Pénzügyi biztonság, valódi garanciával.
Nem kell félned attól, hogy befektetsz, és végül megbánod – 3 hónapos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk. Nincs kockázat, nincs kényszer: ez rólad szól, nem rólunk. Mi azt szeretnénk, hogy magabiztos döntést hozz, és biztos kezekben tudd a praxisod. Ha nem érzed így – tisztelettel elfogadjuk, és visszafizetünk mindent.
A pácienseid adatai biztonságban
Az i-Clinicben minden adatod megfelel a legszigorúbb jogszabályi elvárásoknak – az EESZT-vel, az ÁNTSZ-szel és a GDPR-ral kapcsolatban is nyugodt lehetsz. A szoftver tudja, mit és mikor kell rögzíteni, te pedig pár kattintással eléred, amit kérnek. Technikai oldalról, pedig: SSL a biztonságos kapcsolatért, hogy út közben a serverünk és közted ne tudják eltéríteni az adatokat Minden héten mentés a szerverünk szolgáltatójánál. Minden éjszaka titkosított mentés készül mind az Amazon felhőszolgáltatásába, mind pedig az irodánkban található fizikai gépre. De ettől sem kell tartanod… a mentés is titkosítva van :)
Nem hagyunk egyedül az indulásnál.
Ők napról napra gyakorolnak. Te nap mint nap segítesz. De vajon a háttérmunkához is megvan az eszközöd, hogy ne te fáradj el előbb?
Egy olyan szoftver akarunk létrehozni, aminek az alkalmazása olyan és akkora előnyöket nyújt a számotokra, mintha tényleg munkaviszonyban alkalmaznátok egy asszisztenst, akinek csak az a dolga, hogy mindent rendben tartson körülöttetek, és mindig minden szükséges infót a kezetekbe nyomjon. Sőt, ha te egy nagyobb klinika vezetője vagy, akkor inkább ahhoz hasonlítanánk, mintha minden terapeutád és recepciósod mellé is raknánk 1-1 asszisztenst hasonló céllal.
Jó pár éve van rálátásunk a szakmátokra, és azon belül a küzdelmeitekre is:
Hogy kevesen vagytok és sok a páciens
Mindig tele a naptár, de ha mégse akkor az is gond
Adminisztrálni kell
Szabályoknak kell megfelelni
Vállalkozást, embereket kell vezetni
A többségeteknek családja van és háztartást is kell vezessenek
Pontokat kell gyűjtenetek, folyamatosan képeznetek kell magatokat
És rendszeresen egyesével el kell magyarázni, hogy a csontkovács azon túl hogy veszélyes, de még csak nem is létezik, a műtét előtt/helyett pedig ki kellene még próbálni dolgokat.
A fentiekkel együtt pedig arra is van rálátásunk - saját, személyes tapasztalat útján is - hogy micsoda csodákra vagytok képesek, ha egy páciens életminőségének javításáról van szó.
Mi pedig a saját munkánkat, akkor tudjuk sikerként megélni, hogyha sikerül a ti - azaz a gyógytornászok - életminőségén javítani. Szerencsére ilyen gyógytornászból már sok van a szoftverben, ami a folyamatos egyre újabb és jobb fejlesztésekhez fenntartja a motivációnkat és mindig segít nyitottnak lenni az ötleteitekre, hogy hogyan tudnánk még jobban támogatni a munkátokat az i-Clinic-kel. Mintha az tényleg egy szuper asszisztens lenne, csak néhány jelentős különbséggel, hiszen:
nem megy táppénzre
nem késik nem hibázik
nincs rossz napja
mindig segít és emlékszik mindenre
a hét minden napján rendelkezésetekre áll 0-24-ben
a díja a közelében sincs egy valódi asszisztens bérének és járulékainak
Egy olyan eszközt nyújtunk a számotokra, amire a fentiek igazak és tényleg segíti a munkátokat. Hogy tényleg arra tudjatok fókuszálni, amiért a szakmátokat eredetileg választottátok:
Természetesen! A Basic csomag már nettó 10.000 Ft-tól elérhető, és kizárólag az alapfunkciókat tartalmazza. Ráadásul nem kötelező minden funkciót használnod! Például dönthetsz úgy is, hogy csak a digitális naptárat vezeted, miközben a vizsgálati lapokat továbbra is papíron töltöd – vagy éppen fordítva. Rugalmas rendszer, amely alkalmazkodik hozzád.
Abszolút. Te döntöd el, melyik páciensnek engedélyezed a hozzáférést – akár egyenként, akár globálisan mindenkinél letilthatod.
Igen, gond nélkül. Csak a neve és a kezelő terapeuta megadása kötelező. A többi adat – mint az e-mail cím vagy a TAJ-szám – hasznos lehet, de nem feltétel a regisztrációhoz.
Csak azt, amit te megosztasz. Semmi más nem kerül ki – se vizsgálati lap, se gyakorlat – amíg te nem döntesz úgy, hogy láthatják.
Jelenleg még nem, de a funkció fejlesztés alatt áll, és várhatóan 2025 második felére élesítjük.
Igen! Egy előfizető is elég, aki regisztrálja a klinikát és a többieket munkatársként hozzáadja. Ideális megoldás, ha közös helyiséget használtok.
Szinte bármilyen eszközről elérhető: asztali gép, laptop, tablet vagy okostelefon. Bár a nagyobb képernyő kényelmesebb, sokan már csak mobillal használják.
Igen! Kezdhetsz egy feljegyzést laptopon, és később mobilról fotózhatsz vagy egészítheted ki. Csak arra figyelj, hogy minden mentés megtörténjen.
Nem! Böngészőből azonnal használható: https://app.i-clinic.hu
Maximálisan. A szerver hazai (Rackforest – Magyarországon található), és minden este biztonsági mentést készítünk az Amazon felhőjébe is. Emellett saját szegedi szerverünkre is napi mentés történik.
Igen, korlátlan adatküldéssel – mindenféle extra díj nélkül.
Nincs felső határ! Annyi fájlt, képet, vizsgálati lapot tölthetsz fel, amennyit csak szükséges – ha a rendszer sebessége miatt bármilyen limit felmerülne, kérésre bővítjük.
Korlátlan számút. Használhatod ugyanazon páciensnél akár egyszerre több vizsgálati lapot is.
Természetesen! Mi több, akár mi is felszerkesztjük őket helyetted – díjmentesen. Elérhetőek előre kész sablonok is (pl. McKenzie, MGYFT), de saját lapokat is használhatsz.
Csak ha te úgy akarod. Klinikán belül megoszthatod kollégáiddal, de más praxis nem férhet hozzá.
Nincsenek. Mivel minden terapeuta mással dolgozik, a rendszer nem tartalmaz előre feltöltött gyakorlatokat. De ha van sajátod, küldd el, mi digitalizáljuk neked.
Igen. Csak te – vagy azok, akikkel te osztod meg klinikán belül.
Egyszerű! Az i-Clinic összeköthető a szamlazz.hu-val. Ha az időpontot „megtörtént”-re vagy „késve lemondott”-ra állítod, a rendszer azonnal előkészíti a számlát – nem kell külön belépni a számlázó felületre.
Korlátlan számút. Az előfizetés csak a munkatársak számát veszi figyelembe.
Annyit, amennyit csak szeretnél – nincs felső korlát a kezelések vagy vizsgálati lapok számában.