!! Már csak eddig rendelheted meg kedvezményes áron a szoftvert és fagyaszthatod be az előfizetési díjad !!

 

 

 

 

 

 

Miért használd az i-Clinicet?

 

 

Szerintünk egy gyógytornászoknak szóló praxismenedzsment-szoftver úgy teheti hatékonyabbá a szakmai munkádat, ha maximálisan igazodik hozzád. Épp úgy, akár a gyógytorna: egyénre szabott, amennyire csak lehet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IDŐT SPÓROLHATSZ

A papíralapú adminisztráció elveszi az időt a munkád igazán lényeges részétől: a gyógyítástől. Spórolj az online adminisztrációval!

BEVÉTELT NÖVELHETSZ

Mivel időt nyertél, így még több pácienst fogadhatsz. Bevételed garantáltan növekedni fog!

MODERN OKOS SZOFTVER

Haladj a korral, fejlődj a szakmádban!
Az i-Clinic egy új, modern, minőségi rendszer, rengeteg hasznos funkcióval. Gyógytornászokkal közösen fejlesztettük, mely a Te igényeidre lett szabva!

 

 

 

 

TELJES KÖRŰ PÁCIENSKEZELÉS


A „Pácienseim” menüpontban láthatod az aznapi pácienseid listáját, a legfontosabb tudnivalókkal (milyen kezelést kap, melyek a meglévő tünetei, mikor kezdődtek, enyhülnek-e, milyen korábbi kezeléseket kapott, volt-e képalkotó eljárást). És hogy a rendelés pörögjön, már a következő páciens fontosabb információi is megjelennek.

páciensek adatlapja a munkád biztos alapja lehet, hiszen az alapvető adatok mellett (név, telefonszám, e-mail), mellett a legutolsó vizsgálat első űrlapjának első 5 kérdése is megjelenik.

Az új pácienseknek küldhetsz ki adatbekérőt, illetve általános állapotfelmérőt, amelynek tartalma azonnal az adatlaphoz kerülhet. A páciensek maguk segítik elő a munkádat – így megtakarított idő csak tovább nő.

mozgásszervi problémákat külön-külön rögzítheted, sőt, egy új problémához kapcsolódó vizsgálatoknak még egymásra épülő vizsgálati lapokat is létrehozhatsz, vagyis a kezelés dokumentálása a legalaposabb lehet. Hogyan halad a váll- vagy nyakfájás kezelése? A különböző állapotokat a szoftverrel könnyedén összehasonlíthatod, így azonnal képbe kerülsz, páciensed megelégedésére.

 

OKOS NAPTÁR


A „Naptár” menüpont használata egy új, szervezettebb élet kezdetét jelenti.

És nem csak neked, de a rendelőnek is, ahol dolgozol! A páciensek felvétele gyerekjáték, rögzíthető a felvenni kívánt időtartam, a páciens neve, a kezelés típusa. Sőt, a kezelőhelyiség és a terapeuta neve is, ha más kollégák is dolgoznak az adott intézményben.

A Naptár menüpontban könnyedén navigálhatsz, hogy időrendben nyomon tudd követni, ki következik. A következő páciensedet nyíllal is kiemeljük, hogy ne téveszd el. Az újak felvétele könnyű és gyors, és azt talán mondanunk sem kell, hogy páciensed adatlapján azonnal megjelenik a felvitt információ.

ÜZENETKÜLDÉS


 

Végre a páciensek üzenetei is egy helyre kerülhetnek! Természetesen mindig a legújabbak szerepelnek elöl, az üzenetet küldő páciens nevével, az üzenet első pár szavával. Az elolvasott és olvasatlan üzeneteket is külön jelöljük. Így mindenkivel naprakész lehet a kommunikáció.Fontos leveleid nem keverednek el mindenféle más reklám üzenetekkel.

 

SZERKESZTHETŐ
GYAKORLATSOROK


A vizitekhez vizsgálatokat, gyakorlatokat és csatolmányokat rögzíthetsz.

A gyakorlatok hozzáadása csupán egy kattintás az előre kiválasztott listából, mígnem előáll a személyre szabott gyakorlatsor, mely természetesen a páciens adatlapjához adódik. A csatolmányok lehetnek képek, videók, dokumentumok – bármi, ami segít abban, hogy nyomon kövesd pácienseid haladását.

VÁRÓLISTA


Külön listákat hozhatsz létre az aktív és az inaktív pácienseknek és azoknak, akiket várólistára vettél fel. Megadhatod, hogy milyen kezelésre jelentkezett be előre, mennyire sürgős a terápia vagy, hogy mióta szerepel a listán. Tetszésed szerint változtathatod a státuszukat, egy kattintással visszaaktiválhatod a régieket, vagy a várólistán lévőket, így mindig naprakész beteglistád lesz. A különböző listákból értékes információkat nyerhetsz ki: ki mikor volt utoljára viziten, ki milyen régen vár már kezelésre.

 

SZERKESZTHETŐ FELMÉRŐK


A „Felmérők” menüpont olyan, akár a központi agy: itt találhatók a munkád eredményességéhez szükséges vizsgálati lapok. A betegednek és neked is megnyugtató, hogy minden fontos tényt rögzíthetsz, és más kollégákkal is megoszthatod őket. Mi a panasz, mennyire fáj, részt vett-e már hasonló kezelésen? – ami nincs a felmérők között, az kis túlzással nem is kell a gyógyuláshoz!

FELÜLET PÁCIENSEIDNEK IS


  • Regisztráld pácienseidet is!
  • Felhasználóid megtekinthetik a házi feladatként felírt gyakorlatsorodat.
  • Nyomon követhetik, hogy a vizsgálat során hogyan alakultak az értékei.
  • Probléma, kérdés esetén üzenetet küldhetnek neked.

 

Eszközöd a jól működő praxishoz: i-Clinic

 

 

Ahogy láthatod, a i-Clinic szoftver funkcióval MINDEN: a betegekkel való kapcsolattartás, az adatok rögzítése, vagyis az egész praxis menedzselése egyetlen könnyen kezelhető webes eszközbe kerülhet.

 

 

Kipróbálod, magadra szabod? Segítünk!