Miért használd az i-Clinicet?

 

 

Szerintünk egy gyógytornászoknak szóló praxismenedzsment-szoftver úgy teheti hatékonyabbá a szakmai munkádat, ha maximálisan igazodik hozzád. Épp úgy, akár a gyógytorna: egyénre szabott, amennyire csak lehet.

 

 

IDŐT SPÓROLHATSZ

A papíralapú adminisztráció elveszi az időt a munkád igazán lényeges részétől: a gyógyítástől. Spórolj az online adminisztrációval!

BEVÉTELT NÖVELHETSZ

Mivel időt nyertél, így még több pácienst fogadhatsz. Bevételed garantáltan növekedni fog!

MODERN OKOS SZOFTVER

Haladj a korral, fejlődj a szakmádban!
Az i-Clinic egy új, modern, minőségi rendszer, rengeteg hasznos funkcióval. Gyógytornászokkal közösen fejlesztettük, mely a Te igényeidre lett szabva!

TELJES KÖRŰ PÁCIENSKEZELÉS


A „Pácienseim” menüpontban láthatod az aznapi pácienseid listáját, a legfontosabb tudnivalókkal (milyen kezelést kap, melyek a meglévő tünetei, mikor kezdődtek, enyhülnek-e, milyen korábbi kezeléseket kapott, volt-e képalkotó eljárást). És hogy a rendelés pörögjön, már a következő páciens fontosabb információi is megjelennek.

páciensek adatlapja a munkád biztos alapja lehet, hiszen az alapvető adatok mellett (név, telefonszám, e-mail), mellett a legutolsó vizsgálat első űrlapjának első 5 kérdése is megjelenik.

Az új pácienseknek küldhetsz ki adatbekérőt, illetve általános állapotfelmérőt, amelynek tartalma azonnal az adatlaphoz kerülhet. A páciensek maguk segítik elő a munkádat – így megtakarított idő csak tovább nő.

mozgásszervi problémákat külön-külön rögzítheted, sőt, egy új problémához kapcsolódó vizsgálatoknak még egymásra épülő vizsgálati lapokat is létrehozhatsz, vagyis a kezelés dokumentálása a legalaposabb lehet. Hogyan halad a váll- vagy nyakfájás kezelése? A különböző állapotokat a szoftverrel könnyedén összehasonlíthatod, így azonnal képbe kerülsz, páciensed megelégedésére.

 

OKOS NAPTÁR


A „Naptár” menüpont használata egy új, szervezettebb élet kezdetét jelenti.

És nem csak neked, de a rendelőnek is, ahol dolgozol! A páciensek felvétele gyerekjáték, rögzíthető a felvenni kívánt időtartam, a páciens neve, a kezelés típusa. Sőt, a kezelőhelyiség és a terapeuta neve is, ha más kollégák is dolgoznak az adott intézményben.

A Naptár menüpontban könnyedén navigálhatsz, hogy időrendben nyomon tudd követni, ki következik. A következő páciensedet nyíllal is kiemeljük, hogy ne téveszd el. Az újak felvétele könnyű és gyors, és azt talán mondanunk sem kell, hogy páciensed adatlapján azonnal megjelenik a felvitt információ.

ÜZENETKÜLDÉS


 

Végre a páciensek üzenetei is egy helyre kerülhetnek! Természetesen mindig a legújabbak szerepelnek elöl, az üzenetet küldő páciens nevével, az üzenet első pár szavával. Az elolvasott és olvasatlan üzeneteket is külön jelöljük. Így mindenkivel naprakész lehet a kommunikáció.Fontos leveleid nem keverednek el mindenféle más reklám üzenetekkel.

 

SZERKESZTHETŐ
GYAKORLATSOROK


A vizitekhez vizsgálatokat, gyakorlatokat és csatolmányokat rögzíthetsz.

A gyakorlatok hozzáadása csupán egy kattintás az előre kiválasztott listából, mígnem előáll a személyre szabott gyakorlatsor, mely természetesen a páciens adatlapjához adódik. A csatolmányok lehetnek képek, videók, dokumentumok – bármi, ami segít abban, hogy nyomon kövesd pácienseid haladását.

VÁRÓLISTA


Külön listákat hozhatsz létre az aktív és az inaktív pácienseknek és azoknak, akiket várólistára vettél fel. Megadhatod, hogy milyen kezelésre jelentkezett be előre, mennyire sürgős a terápia vagy, hogy mióta szerepel a listán. Tetszésed szerint változtathatod a státuszukat, egy kattintással visszaaktiválhatod a régieket, vagy a várólistán lévőket, így mindig naprakész beteglistád lesz. A különböző listákból értékes információkat nyerhetsz ki: ki mikor volt utoljára viziten, ki milyen régen vár már kezelésre.

 

SZERKESZTHETŐ FELMÉRŐK


A „Felmérők” menüpont olyan, akár a központi agy: itt találhatók a munkád eredményességéhez szükséges vizsgálati lapok. A betegednek és neked is megnyugtató, hogy minden fontos tényt rögzíthetsz, és más kollégákkal is megoszthatod őket. Mi a panasz, mennyire fáj, részt vett-e már hasonló kezelésen? – ami nincs a felmérők között, az kis túlzással nem is kell a gyógyuláshoz!

FELÜLET PÁCIENSEIDNEK IS


  • Regisztráld pácienseidet is!
  • Felhasználóid megtekinthetik a házi feladatként felírt gyakorlatsorodat.
  • Nyomon követhetik, hogy a vizsgálat során hogyan alakultak az értékei.
  • Probléma, kérdés esetén üzenetet küldhetnek neked.

TELJES KÖRŰ PÁCIENSKEZELÉS


A „Pácienseim” menüpontban láthatod az aznapi pácienseid listáját, a legfontosabb tudnivalókkal (milyen kezelést kap, melyek a meglévő tünetei, mikor kezdődtek, enyhülnek-e, milyen korábbi kezeléseket kapott, volt-e képalkotó eljárást). És hogy a rendelés pörögjön, már a következő páciens fontosabb információi is megjelennek.

páciensek adatlapja a munkád biztos alapja lehet, hiszen az alapvető adatok mellett (név, telefonszám, e-mail), mellett a legutolsó vizsgálat első űrlapjának első 5 kérdése is megjelenik.

Az új pácienseknek küldhetsz ki adatbekérőt, illetve általános állapotfelmérőt, amelynek tartalma azonnal az adatlaphoz kerülhet. A páciensek maguk segítik elő a munkádat – így megtakarított idő csak tovább nő.

mozgásszervi problémákat külön-külön rögzítheted, sőt, egy új problémához kapcsolódó vizsgálatoknak még egymásra épülő vizsgálati lapokat is létrehozhatsz, vagyis a kezelés dokumentálása a legalaposabb lehet. Hogyan halad a váll- vagy nyakfájás kezelése? A különböző állapotokat a szoftverrel könnyedén összehasonlíthatod, így azonnal képbe kerülsz, páciensed megelégedésére.

 

OKOS NAPTÁR


A „Naptár” menüpont használata egy új, szervezettebb élet kezdetét jelenti.

És nem csak neked, de a rendelőnek is, ahol dolgozol! A páciensek felvétele gyerekjáték, rögzíthető a felvenni kívánt időtartam, a páciens neve, a kezelés típusa. Sőt, a kezelőhelyiség és a terapeuta neve is, ha más kollégák is dolgoznak az adott intézményben.

A Naptár menüpontban könnyedén navigálhatsz, hogy időrendben nyomon tudd követni, ki következik. A következő páciensedet nyíllal is kiemeljük, hogy ne téveszd el. Az újak felvétele könnyű és gyors, és azt talán mondanunk sem kell, hogy páciensed adatlapján azonnal megjelenik a felvitt információ.

ÜZENETKÜLDÉS


 

Végre a páciensek üzenetei is egy helyre kerülhetnek! Természetesen mindig a legújabbak szerepelnek elöl, az üzenetet küldő páciens nevével, az üzenet első pár szavával. Az elolvasott és olvasatlan üzeneteket is külön jelöljük. Így mindenkivel naprakész lehet a kommunikáció.Fontos leveleid nem keverednek el mindenféle más reklám üzenetekkel.

 

SZERKESZTHETŐ
GYAKORLATSOROK


A vizitekhez vizsgálatokat, gyakorlatokat és csatolmányokat rögzíthetsz.

A gyakorlatok hozzáadása csupán egy kattintás az előre kiválasztott listából, mígnem előáll a személyre szabott gyakorlatsor, mely természetesen a páciens adatlapjához adódik. A csatolmányok lehetnek képek, videók, dokumentumok – bármi, ami segít abban, hogy nyomon kövesd pácienseid haladását.

VÁRÓLISTA


Külön listákat hozhatsz létre az aktív és az inaktív pácienseknek és azoknak, akiket várólistára vettél fel. Megadhatod, hogy milyen kezelésre jelentkezett be előre, mennyire sürgős a terápia vagy, hogy mióta szerepel a listán. Tetszésed szerint változtathatod a státuszukat, egy kattintással visszaaktiválhatod a régieket, vagy a várólistán lévőket, így mindig naprakész beteglistád lesz. A különböző listákból értékes információkat nyerhetsz ki: ki mikor volt utoljára viziten, ki milyen régen vár már kezelésre.

 

SZERKESZTHETŐ FELMÉRŐK


A „Felmérők” menüpont olyan, akár a központi agy: itt találhatók a munkád eredményességéhez szükséges vizsgálati lapok. A betegednek és neked is megnyugtató, hogy minden fontos tényt rögzíthetsz, és más kollégákkal is megoszthatod őket. Mi a panasz, mennyire fáj, részt vett-e már hasonló kezelésen? – ami nincs a felmérők között, az kis túlzással nem is kell a gyógyuláshoz!

FELÜLET PÁCIENSEIDNEK IS


  • Regisztráld pácienseidet is!
  • Felhasználóid megtekinthetik a házi feladatként felírt gyakorlatsorodat.
  • Nyomon követhetik, hogy a vizsgálat során hogyan alakultak az értékei.
  • Probléma, kérdés esetén üzenetet küldhetnek neked.

 

 

 

Eddigi eredmények az i-Clinic-kel

 

 

 

312

Praxis

451

Gyógytornász

14 482

Páciens

29 452

Vizsgálat

84 430

Naptáridőpont

232 031

Emlékeztető

Utoljára frissítve: 2025-01-21, 16:27

Modern praxist szeretnék vezetni!

 

Kérem a kettő hetes ingyenes tesztidőszakot, hogy kipróbálhassam!

 

 

Gyakran ismételt kérdések az előfizetéssel kapcsolatban

 

 

Ha még új vagy és nem próbáltad ki az i-Clinicet, először mindenképp az 1 hónapos ingyenes tesztidőszakot fogjuk neked beállítani. Szeretnénk, ha ki tudnád próbálni a rendszert és megismerni, mielőtt bármiért pénzt kérnénk. Az 1 hónapos tesztidőszak letelte után az i-Clinic fiókodba belépve, a Klinikám/Előfizetések menüpontban tudod megrendelni a szolgáltatást vagy egy hónapra vagy egy évre.

Fontos! Függetlenül az előfizetés hosszától, az mindig minden esetben csak egy felhasználónak biztosít hozzáférést. Ha többen szeretnétek használni a rendszert, úgy azt minden terapeuta, recepciós munkatárs számára elő kell fizetni. Azaz annyiszor x db havi előfizetést rendelj meg, ahányan vagytok.

Egyelőre csak átutalással van lehetőség kiegyenlíteni a számlát. Új előfizetés esetén az előfizetői időszak a számla ellenértékének beérkezte után indul. Meglévő előfizetés meghosszabbítása esetén a korábbi csomag lejártát követően hosszabbítjuk meg. Azaz, ha a havidíjad lejárta előtt 7 nappal már jelzed, hogy hosszabbítanál, a hosszabbítás a kifizetés dátumától függetlenül a meglévő csomagod plusz egy hónappal való meghosszabbítása lesz.

A megrendelésről szóló értesítést és a számlát is a számlázási adatoknál megadott e-mail címre fogjuk kiküldeni, de bármikor megtekintheted, letöltheted az i-Clinicbe belépve a Klinikám/Előfizetések menüpont alatt.

Természetesen! Függetlenül attól, hogy hány főre és milyen (havi vagy éves) előfizetésed van, bármikor bővítheted további felhasználókkal. Az új felhasználóhoz tartozó előfizetés a klinika már meglévő előfizetéséhez lesz igazítva, azaz az első díjbekérő és számla arányosítva lesz időben, díjban a klinika előfizetéséhez. Ez azt jelenti, hogy amikor egy új felhasználó számára fizetsz elő, ha a klinika előfizetéséből már csak 2 hét van hátra, úgy az új felhasználó előfizetése is csak 2 hétre fog szólni, majd a következő teljes hónapnál már a kettő együtt kerül kiszámlázásra.

Két dolgot szeretnénk kiemelni:

1. Minden a tesztidőszak alatt berögzített adat megmarad, nem fog semmi se elveszni!

2. Senkinek se válik automatikusan fizetőssé a fiókja attól, hogy a tesztidőszakban kipróbálta. Aki nem kíván előfizetni, annak a fiókja először átkerül  a csak olvasási joggal rendelkező státuszba (a korábban felvitt adatokat, vizsgálati lapokat, gyakorlatokat megtekinteni lehet, szerkeszteni nem), majd 1 hónap után már csak az előfizetések menüpont marad elérhető. Ez azt jelenti, hogy az 1 hónap ingyenes időszaknál használt felhasználőneved és jelszavad megmarad, azzal be tudsz bármikor lépni és előfizetni.

Az előfizetést követően ismét elérhetővé válik az összes menüpont és tartalom, amit korábban beregisztráltál.

Semmi akadálya annak, hogy akkor is kérd a tesztidőszakot vagy megrendeld a szoftvert, hanem gyógytornászként dolgozol. Ugyanakkor a rendszer maga kifejezetten a gyógytornász folyamatokhoz készült, így a benne használt terminológia ahhoz fog igazodni.

Ha mindezek mellett is tetszik, tudod használni a saját munkád során, úgy örömmel üdvözlünk felhasználóink között! smiley

 

 

 

Eszközöd a jól működő praxishoz: i-Clinic

 

 

Ahogy láthatod, a i-Clinic szoftver funkcióval MINDEN: a betegekkel való kapcsolattartás, az adatok rögzítése, vagyis az egész praxis menedzselése egyetlen könnyen kezelhető webes eszközbe kerülhet.

 

 

Kipróbálod, magadra szabod? Segítünk!