Bár téged még nem ismerünk személyesen, de sok mindent sejtünk rólad:
- Elhivatott gyógytornász vagy, aki önálló praxist visz a saját rendelőjében. De az is előfordulhat, hogy akár több helyszínen is fogadod betegeidet, esetleg házhoz is jársz.
- Lehet, hogy egy magánrendelőben dolgozol gyógytornászként, akár olyanban, amely kifejezetten gyógytornára, rekreációra szakosodott.
- És persze az is lehetséges, hogy mindkettő egyszerre – vagyis magánpraxisodban, de egy rendelőben is fogsz pácienseket.
Szerintünk a hivatásodat imádod, de az ezzel járó adminisztrációt már kevésbé:
- A papírmunka roppant körülményes, a munkád egészéhez képest aránytalanul időigényes, egyszóval nagy terhet jelent számodra.
- A papíralapú nyilvántartásnak nemcsak az előállítása, de az utólagos követése, áttekintése is túlságosan bonyolult, időrabló.
- Bosszant, hogy nehezen találod meg a páciensek anyagát, hogy sokszor nincs kéznél a téged érdeklő vizsgálati lap, feladatsor.
- A mappák, dossziék tárolása sem biztos, hogy megoldott, túl sok helyet foglalhatnak.
- Még nehezebb személyre szabott kezelést, feladatsort összeállítani és a pácienseknek átadni. Papírozni strapás, egyenként e-mailezni macerás.
- Akkor sem jobb a helyzeted, ha részben (vagy akár teljesen) digitalizáltad, mondjuk wordben vagy excelben vezeted a betegek anyagait. Nehéz követni a frissítéseket, és ki vagy téve annak, hogy a dokumentum elszáll, a mentés nem sikerül.
- A papíralapon vagy kezdetleges módszerekkel (telefonban, online naptárban) rögzített időpontfoglalásokat sem tudod kezelni. Például nem kapsz emlékeztetőt, nem látsz át egyszerre egy nagyobb időszakot.
- Ha a betegeid anyagai már léteznek valahol digitálisan (akár egy másik rendelőben), jó lenne, ha megkapnád. De mégsem kapod, egyszerűen mert nem tudják veled hogy megosztani.
- Lehet, hogy van weboldalad, ami úgy-ahogy elég a bemutatkozásra, de már nem alkalmas arra, hogy adatlapokat tárolj vagy személyre szabott kezeléseket (pláne videókat) ossz meg.
A nyilvántartás tehát jelenleg inkább akadályoz a munkádban, mintsem segítené azt.
Pedig lehetne éppen a praxisod fejlesztésének eszköze is!
Az i-Clinic így segít neked
Szoftverünk mindazt megadja neked, amitől gyógytornászként
praxisod 21. századi lehet.
A páciensekkel kapcsolatos adatok elérhetőek és átláthatóak lesznek, a betegéletút minden állomását pontosan rögzítheted. Könnyedén összehasonlíthatod a kezelés előtti és utáni állapotokat, egyszóval olyan vizsgálati lapot állíthatsz össze, mely hasznos információk tárháza lehet számodra.
Átlátható naptárban követheted, ki és mikor jön hozzád – és azt is, hogy melyik helyszínen. Többé nem lesz gond, hogy átlásd az időbeosztásod. A szabad helyeket figyelembe véve még várólistát is létrehozhatsz leendő pácienseidnek és üzenetet küldhetsz nekik. Sokkal jobban kihasználhatod a rendelkezésre álló időt, hiszen a napi több órányi adminisztráció helyett új betegeket fogadhatsz vagy többet foglalkozhatsz a meglévőkkel.
Szakmai munkád megkapja a kiteljesedési lehetőséget – betegeid pedig az őket megillető legjobb kezelést. A Clinic segítségével ugyanis személyre szabott kezeléseket, gyakorlatokat alakíthatsz ki, melyeket kifejezetten az adott páciens problémájához igazíthatsz. A gyakorlatsorokat képekkel, leírással, videóval színesítheted és betegeidnek hozzáférést adhatsz.
Így néz egy 21. századi gyógytornász-praxis:
Miután az i-Clinic rendet vág a káoszban, végeredményben nemcsak időgazdálkodásod, hanem egész munkád sokkal gördülékenyebb lesz, az adminisztrációra fordított idő csökkentésével értékes időt nyersz, amit arra fordítasz, amire csak szeretnél.
Szakmai fejlődésre, új betegekre, a meglévőek hűségének növelésére. Soha többé nem fordulhat elő, hogy összekeverednek a nyilvántartásban a régi és az új betegek, hogy nincs meg egy keresett adatlap, vagy hogy nem tudsz szinte azonnal feltölteni az épp megüresedett időpontot.
A várólistád tele, a pácienseid elégedettek – így te is az vagy.
Mit mondasz, megléped ezt?