Az i-Clinic szoftvert gyógytornászok bevonásával készítettük, hogy te könnyebben, gyorsabban és egyszerűbben kezelhesd a praxisodat – és ezáltal még többet adhass a pácienseidnek.

 

 

 

Az i-Clinic az első olyan magyar praxismenedzsment-szoftver, amely kifejezetten gyógytornászoknak készült – aligha találsz hozzá hasonlót a piacon.

 

 

 

Bár téged még nem ismerünk személyesen, de sok mindent sejtünk rólad:

 

 

  • Elhivatott gyógytornász vagy, aki önálló praxist visz a saját rendelőjében. De az is előfordulhat, hogy akár több helyszínen is fogadod betegeidet, esetleg házhoz is jársz.
  • Lehet, hogy egy magánrendelőben dolgozol gyógytornászként, akár olyanban, amely kifejezetten gyógytornára, rekreációra szakosodott.
  • És persze az is lehetséges, hogy mindkettő egyszerre – vagyis magánpraxisodban, de egy rendelőben is fogsz pácienseket.
     

Szerintünk a hivatásodat imádod, de az ezzel járó adminisztrációt már kevésbé:

 

  • A papírmunka roppant körülményes, a munkád egészéhez képest aránytalanul időigényes, egyszóval nagy terhet jelent számodra.
  • A papíralapú nyilvántartásnak nemcsak az előállítása, de az utólagos követése, áttekintése is túlságosan bonyolult, időrabló.
  • Bosszant, hogy nehezen találod meg a páciensek anyagát, hogy sokszor nincs kéznél a téged érdeklő vizsgálati lap, feladatsor.
  • A mappák, dossziék tárolása sem biztos, hogy megoldott, túl sok helyet foglalhatnak.
  • Még nehezebb személyre szabott kezelést, feladatsort összeállítani és a pácienseknek átadni. Papírozni strapás, egyenként e-mailezni macerás.
  • Akkor sem jobb a helyzeted, ha részben (vagy akár teljesen) digitalizáltad, mondjuk wordben vagy excelben vezeted a betegek anyagait. Nehéz követni a frissítéseket, és ki vagy téve annak, hogy a dokumentum elszáll, a mentés nem sikerül.
  • A papíralapon vagy kezdetleges módszerekkel (telefonban, online naptárban) rögzített időpontfoglalásokat sem tudod kezelni. Például nem kapsz emlékeztetőt, nem látsz át egyszerre egy nagyobb időszakot.
  • Ha a betegeid anyagai már léteznek valahol digitálisan (akár egy másik rendelőben), jó lenne, ha megkapnád. De mégsem kapod, egyszerűen mert nem tudják veled hogy megosztani.
  • Lehet, hogy van weboldalad, ami úgy-ahogy elég a bemutatkozásra, de már nem alkalmas arra, hogy adatlapokat tárolj vagy személyre szabott kezeléseket (pláne videókat) ossz meg.

 

 

A nyilvántartás tehát jelenleg inkább akadályoz a munkádban, mintsem segítené azt.

 

Pedig lehetne éppen a praxisod fejlesztésének eszköze is! 

Az i-Clinic így segít neked

 

 
 

Szoftverünk mindazt megadja neked, amitől gyógytornászként

praxisod 21. századi lehet.

 

A pácienseid adatainak tárolása, hasznos információk kinyerése

A páciensekkel kapcsolatos adatok elérhetőek és átláthatóak lesznek, a betegéletút minden állomását pontosan rögzítheted. Könnyedén összehasonlíthatod a kezelés előtti és utáni állapotokat, egyszóval olyan vizsgálati lapot állíthatsz össze, mely hasznos információk tárháza lehet számodra.

Időpontjaid bravúros kezelése, várólisták készítése, üzenetküldés.

Átlátható naptárban követheted, ki és mikor jön hozzád – és azt is, hogy melyik helyszínen. Többé nem lesz gond, hogy átlásd az időbeosztásod. A szabad helyeket figyelembe véve még várólistát is létrehozhatsz leendő pácienseidnek és üzenetet küldhetsz nekik. Sokkal jobban kihasználhatod a rendelkezésre álló időt, hiszen a napi több órányi adminisztráció helyett új betegeket fogadhatsz vagy többet foglalkozhatsz a meglévőkkel.

Személyre szabott kezelések megosztása a pácienseiddel

Szakmai munkád megkapja a kiteljesedési lehetőséget – betegeid pedig az őket megillető legjobb kezelést. A Clinic segítségével ugyanis személyre szabott kezeléseket, gyakorlatokat alakíthatsz ki, melyeket kifejezetten az adott páciens problémájához igazíthatsz. A gyakorlatsorokat képekkel, leírással, videóval színesítheted és betegeidnek hozzáférést adhatsz.

Így néz egy 21. századi gyógytornász-praxis:

 

Miután az i-Clinic rendet vág a káoszban, végeredményben nemcsak időgazdálkodásod, hanem egész munkád sokkal gördülékenyebb lesz, az adminisztrációra fordított idő csökkentésével értékes időt nyersz, amit arra fordítasz, amire csak szeretnél.

 

Szakmai fejlődésre, új betegekre, a meglévőek hűségének növelésére. Soha többé nem fordulhat elő, hogy összekeverednek a nyilvántartásban a régi és az új betegek, hogy nincs meg egy keresett adatlap, vagy hogy nem tudsz szinte azonnal feltölteni az épp megüresedett időpontot.

 

 

A várólistád tele, a pácienseid elégedettek – így te is az vagy.

 

 

 

 

Mit mondasz, megléped ezt?

 

 

 

 

 

Honnan jött az i-Clinic ötlete?

 

Volt egy felismerés. Igen, segítenünk kell a gyógytornászoknak azt a

mindennapos fárasztó munkáját, melyet egészségünkért tesznek.

 

Az első próbálkozás hiábavaló volt, a szoftver majdnem a fiókban végezte.

Sőt, még másodjára sem sikerült megalkotnunk azt, amivel terapeuták

ezreit támogathatnánk.

 

Szerencsére kis csapatunk elég lelkes és elhivatott volt, így a kudarcok

helyett csak a cél lobogott a szemünk előtt.