Kedves Érdeklődő!
Nagyon nagy szeretettel köszöntelek téged az i-Clinic-nek az oldalán. Engedd meg, hogy bemutatkozzam, én Jenei Róbert vagyok az I-Soft.hu Kft. ügyvezetője és a mi első termékünk az i-Clinic.
Az i-Clinic–et gyógytornászoknak készítettük, gyógytornászok bevonásával de, hogyha te egy rokon területről érkeztél, akkor bátran buzdítalak arra, hogy próbáld ki nyugodtan, hiszen elég nagy a valószínűsége annak, hogy meg fogod találni a számításaidat és a megoldást a problémádra ezzel a szoftverrel.
Hogyha gyógytornász vagy, akkor jelentős összegben merünk fogadni, hogy a következők közül valamelyik problémával már találkoztál a praxisod során:
- Például a pácienseid rendszeresen nem érnek oda a megbeszélt időpontra.
- A pácienseid vizsgálati lapjait, dokumentációját nehezen találod meg, időigényes az adminisztrációd.
- Adnál a pácienseidnek házifeladatot, de a gyakorlatsorok megszerkesztése körülményes, rengeteg időt rabolna, pedig így a pácienseid a következő kezelésig az otthonukban is tudnának fejlődni.
- Elképzelhető, hogy tartasz a GDPR-tól és keresel egy tuti megoldást, hogy emiatt senki se tudjon téged bántani.
- Aztán ott van az EESZT, ami minden gyógytornász feje felett ott lebeg és mindenki tudja, hogy előbb-utóbb adatszolgáltatásra lesz kötelezett, de azt senki sem, hogy az adatszolgáltatásnak hogyan lehet úgy megfelelni, hogy az alig jelentsen plusz munkát.
- A páciensek ezer és egy csatornán próbálnak veled kommunikálni és már alig tudod követni, hogy ki, mikor, hol írt.
Ha a fentiek közül igaz rád valamelyik, vagy egy olyan, amit nem írtunk, de ehhez hasonló, akkor jó helyen jársz! Ugyanis mi ezzel a szoftverrel arra törekedtünk, hogy egyfelől a különböző szabályoknak egy praxis meg tudjon felelni. Másfelől pedig, ami még ennél is fontosabb, hogy egy olyan adminisztrátort szeretnénk a szoftverrel mellétek adni, aki olyan, mint egy jó munkatárs, aki:
- folyamatosan adminisztrál helyettetek, de mindenesetre benneteket segítve
- egyeztet a páciensekkel, nyilvántartja az időpontokat, emlékezteti őket, hogy megérkezzenek egy kezelésre
- segít összeállítani egy gyakorlatsort, amit a páciens házi feladatként végezhet
- kezeli a várólistádat
- nyilvántart mindenkiről mindent és ha szükség van rá, 10 másodperc alatt előkeríti az információt
- megszervezi a csoportos órádat, bérleteket ad el és kezeli a bérletek alkalmankénti felhasználását
- a páciensektől érkező üzeneteket egy helyre tereli és tartja nyilván
- a számlákat kiállítja helyetted
- megbízható, mindig beér munkaidőre, de ráadásul, ha este 10-kor van rá szükség, akkor is eléred
Ha ezek közül bármelyiknek vagy akár többnek is tudnál örülni, akkor arra kérünk téged, hogy próbáld ki a szoftvert teljesen díj- és kötelezettség mentesen és ehhez csak az egyik Kipróbálom gombra kell, hogy kattints ezen az oldalon.
Ha úgy döntesz, hogy ez téged érdekelhet, akkor a Kipróbálom gomb megnyomása után, regisztrálhatsz az i-Clinic-be.
- Első lépésként ki kell választanod, hogy milyen minőségben tennéd ezt. Kérjük, hogy a klinika adminisztrátort válaszd, amennyiben te egy klinika vezető vagy. Amennyiben nem egy klinika vezetője vagy, akkor munkatársként vagy páciensként meg kell várnod, hogy megkapd az e-mailes meghívódat.
- Második lépésben a regisztrációt kell, hogy elvégezd. Erről ennek az oldalnak az alján találsz egy Klinika adminisztrátor, klinika regisztrációja című videót, amiben részletesen elmagyarázom a folyamatot. Ezzel létre fog jönni az i-Clinicben egy felhasználód és a klinikád vagy praxisod is.
- Kérünk téged, hogy ellenőrizd az e-mailjeidet, ugyanis küldünk egy második levelet, amivel meg kell erősítsd az e-mail címedet. Ehhez majd a levélben lévő linkre kell kattintanod. Ha esetleg nem találod az e-mailt, akkor ellenőrizd a leveleződ Spam és Promóciók mappáját is.
Miután megtörtént a regisztráció, az első belépésnél a rendszerben egy kérdőívet, űrlapot fogsz találni és egyelőre nem lesznek még elérhetőek 1-2 napon keresztül az i-Clinic funkciói.
Arra kérnénk téged - persze ez nem kötelező - hogy az ott található űrlapot minél részletesebben töltsd ki. Ezzel két dologban is segítesz:
- Egyrészről a válaszaidnak megfelelően elkezdjük beállítani a klinikádat, hogy az minél könnyebben használható és minél hasznosabb legyen a számodra (természetesen továbbra is díj és kötelezettség mentesen!).
- Másrészről ezzel reméljük, hogy sok mindent megtudunk a szakmádról, a munkamódszereitekről, amik segíthetnek nekünk abban, hogy milyen irányban fejlesszük tovább az i-Clinic-et. Hiszen folyamatosan fejlesztjük tovább a szoftvert és az új fejlesztéseket mindig publikáljuk az ügyfeleinknek.
Nagyon szépen köszönöm még egyszer, hogy itt vagy!
Tarts velünk, próbáld ki ezt a szoftvert! Ez a szoftver legyen a te asszisztensed, aki mindig ott van, mindig fáradhatatlanul buzgó, mindig tudja, hogy mit, hol keressen és sosem fárad el. Legyen veled a mindennapjaidban, próbáld ki, nézd meg, hogy ez neked jó lesz-e?
Várunk téged is a rendszerben! Ehhez pedig nem kell mást tenned, mint kattintani az alábbi kipróbálom gombra.