A covid idején találkoztam először az i-Clinic hirdetésével és mivel akkor már olyan rendszert kerestem, amiben jól lehet a betegdokumentációt kezelni és van benne naptár funkció, nagyon felkeltette az érdeklődésemet. Plusz pont volt az is, hogy gyógytornászokra lett lefejlesztve, így a beutaló és recept funkciók nem voltak zavaróak, mint más egészségügyi témára fejlesztett szoftvereknél.
Mivel az elsők között kezdtük el használni a rendszert és a hétköznapi gyakorlatunkba is beépítettük, egyre több ötlet- és funkció javaslat alakult ki a fejünkben, amivel a Mi rendelésünk esetén még több segítséget adhatott volna a rendszer. A facebook oldalukon keresztül, jeleztük azokat a részeket, amik kevésbé jól használhatóak vagy azokat a funkciókat amelyek beépítése Számunkra hasznos lenne és minden ilyen ötlet hallgató fülekre talált, mert azonnal kaptunk választ minden kérdésre és javaslatra. Kezdetben Robival tartottam a kapcsolatot és sok funkciót beszéltünk át, majd Petra és Robi párossal egyeztettük a dolgokat. Amikor valahol elakadunk, vagy nem találunk egy beállítást, azonnali segítséget kapunk, ami azt gondolom, hogy nagyon nagy skill egy ilyen rendszer esetén! Nem kell napokig várni arra, hogy egy hozzá nem értő ügyintéző egy sablon levelet elküldjön a problémádra, hanem 1-2 órán belül kapunk választ arra, ami Minket éppen foglalkoztat.
Számos funkciót építettek be azok közül, amiket kértünk azóta, hogy "együtt dolgozunk".
Számunkra iszonyat nagy segítség az e-mail küldő rendszer, ahol minden típusú e-mailt (időpont egyeztetés, - módosítás,- törlés, stb.) teljesen a saját brandünkre és igényeinkre formálható. Az, hogy az időpont egyeztetés után, annyi emlékeztető e-mailt állítunk be , amennyit csak akarunk, ezzel biztosítva, hogy a Páciens biztosan értesüljön az időpontról, csökkentve ezzel a lemondások és variálások számát, amik eddig jóval nagyobb pénz kiesést okoztak azzal, hogy esetleg valamelyik fél rosszul jegyzett fel egy időpontot! A naptár funkciói is olyamatosan bővülnek, így ha valaki rendszeresen jár fix időpontban, ma már ez is csak egy kattintás.
Én hálás vagyok azért, hogy ez a szoftver létrejött, hogy elérhető, használható, hogy Robiék folyamatosan fejlesztik és nem elégszenek meg az alap funkciókkal, amik már önmagukban is sok támogatást adtak bármely gyógytornász praxisához és azért is, mert az i-Clinicet MI (gyógytornászok ) fejleszthetjük tovább az okosokkal, akik értenek is hozzá!
Azt gondolom, hogy a mai világban, mindenkinek a digitalizáció irányába kell elindulnia, mert könnyebb, gyorsabb, átláthatóbb, nincs helyhez kötve és sokkal több ember számára elérhető.
Egyre szebb és profibb lesz a rendszer, így mi a továbbiakban is az i-Clinic mellett tesszük le a voksunkat.