Gyakran érzed úgy, hogy azt sem tudod, hol áll a fejed? Mert nem elég, hogy nemsokára jön a következő páciensed és nem volt még időd megnézned az ütemtervet, de 2 újabb időpontot is kellene rögzítened, lezárnod az előző beteg dokumentációját, plusz a közben megcsörrenő telefont is jó lenne felvenni. Ha egyre gyakrabban érzed úgy, hogy a fejedre nőnek ezek a szituációk, válts i-Clinicre és tedd sokkal hatékonyabbá a praxisod.
Akárhogy csűrjük-csavarjuk, egy nap mégiscsak 24 órából áll. Ebbe az 1440 percbe kellene belezsúfolnod mindent: a családokat, a barátokat, a pihenést, a feltöltődést, a praxisodat. Egy egész életet. De mi történik akkor, ha valahol porszem kerül a gépezetbe és a praxisod több időt rabol el tőled a kelleténél?
Kezdetben csak egyre frusztráltabb leszel
Mert ahogy gyarapszanak a páciensek, úgy vesz el egyre több időt tőled a velük való szerteágazó kapcsolattartás, a papíralapú adminisztráció, a dokumentációik rendszerezése és a feladatsorok elkészítése. És akkor hol vannak még az időpontegyeztetések, a kezelések, illetve a többi esemény nyilvántartása?
Talán nem lövünk nagyon mellé azzal a feltételezéssel, hogy neked sem sikerül tartanod a 8 órás munkanapot. És arra is nagyobb összegben mernénk fogadni, hogy a munkával töltött óráidnak legalább a harmadát a korszerűtlen adminisztráció, valamint az olyan feladatok ellátása teszi ki, amiket a legjobb lenne valaki másra rásózni.
Teljes mértékben megértjük az ellenérzésed, hiszen amikor gyógytornásznak tanultál, a betegekkel való foglalkozás, a kezelések és a terápiák lebegtek a szemed előtt, nem a papírmunka. Most azonban pont arra jut kevesebb időd, amivel igazán foglalkozni szeretnél. Persze alkalmazhatnál egy asszisztenst, aki elvégzi helyetted a „nemszeretem” feladatokat, de lássuk be: ilyen költséget nem biztos, hogy megéri bevállalnod.
Éppen ezért nyelsz egyet nap mint nap és leszegett fejjel csinálod tovább a dolgodat. Csakhogy az eredmények egyre elkeserítőbbek. Ráadásul nem élvezed már úgy a hivatásodat, mint régen és a folyamatosan hosszabbodó munkanapok miatt egyre több mindenből maradsz ki otthon is.
Emiatt nem csoda, ha egy idő után frusztrált leszel, türelmetlenebb a pácienseiddel és szép lassan a kiégés rögös útjára lépve, már a pályaelhagyást fontolgatod. Emellett az munkahelyi stressz káros hatással lehet a párkapcsolatodra, a családi életedre és a barátaiddal való kapcsolattartásra nézve is. Persze ez egy elég sarkított és drasztikus helyzetjelentés, de biztos te is ismersz olyan terapeuta kollégát, aki hasonló cipőben jár.
Mi viszont azt szeretnénk, ha te nem jutnál el idáig
Ennek érdekében egy remek eszközt adunk most a kezedbe: az i-Clinicet. Talán hallottál már róla, mert ez az a szoftver, amit a magyar gyógytornászok igényeire szabva fejlesztettünk ki, magyar nyelven, a magyar viszonyoknak megfelelően és amit magyar háttértámogatással használhatsz.
Olvashattál már róla, hogy a fejlesztés érdemi részében, több szem többet lát alapon, kapcsolatban álltunk számos gyógytornásszal. Úgy ítéltük meg, hogy azért van szükség erre, mert rendkívül sokfélék vagytok, olykor egymásnak igencsak ellentmondó igényekkel. Mi viszont egy olyan dinamikus, személyre szabható szoftvert szerettünk volna átnyújtani neked, ami abszolút megfelel az elvárásaidnak és ami megkönnyíti a mindennapos munkavégzésedet.
A tesztelő gyógytornászok által adott sokféle igényt, ötletet, visszajelzést gyúrtuk össze az i-Clinicbe, így kapta meg végül azokat a hasznos funkciókat, amikkel téged is le fog venni a lábadról.
Az i-Clinic funkciói – avagy mire is képes az asszisztensed
Az i-Clinic egyik legfontosabb funkciója, hogy lehetővé teszi a teljeskörű pácienskezelést, vagyis a betegéletút végigkövetésétől kezdve, a soron következő vizitek rögzítését, az egyes kezelések utáni állapotok és eredmények összehasonlítását, és persze az adott betegre szabott feladatsorok kialakítását.
A káosz elkerülése érdekében kialakíthatsz Várólistát azon betegek között, akik a zsúfolt menetrended miatt nem fértek be az aktuális hétre vagy a rákövetkezőre. Olyan számodra hasznos infókat is nyilvántarthatsz benne, mint a panaszaik fajtája, milyen sürgős lenne a kezelés megkezdése és mióta szerepel a Várólistán.
A betegekkel való kapcsolattartás egyszerűbbé tételére és meggyorsítására hoztuk létre az Üzenetküldést. Minden egyes pácienseddel külön-külön tudsz levelezni, ezzel pedig elejét veheted a zavaró munkahelyi telefonhívásoknak.
Az időpontjaid átlátható, szakszerű és pontos rögzítésére készítettünk neked egy, az igényeidre szabható Naptárat. Ennek köszönhetően mindig tudni fogod, hogy mikor és hol rendelsz éppen, ki és mikor jön hozzád, de a kezelés típusát és a panaszok jellegét is megadhatod. Így már első ránézésre tudni fogd, hogy mire is számíthatsz a nap folyamán.
Szabadon szerkeszthető feladatsorokat szintén beépítettünk a szoftverbe, hiszen pontosan tudjuk, hogy minden terapeuta más gyakorlatsorokat preferál. Így te is könnyedén összeállíthatod a neked és a páciensednek megfelelő feladatokat, amiket egyébként szöveges magyarázattal, de képi és videós illusztrációkkal egyaránt elláthatsz.
Ugyanilyen fontosnak tartottuk, hogy szabadon szerkeszthető vizsgálati lapokkal lássunk el téged, hiszen itt is az a legfontosabb, hogy a neked megfelelő kérdéseket a számodra logikus sorrendben tedd fel. Egy Google Forms-hoz hasonló, dinamikusan szerkeszthető állapotfelmérő lapot képzelj el, amit tetszőlegesen szerkeszthetsz. (De azért természetesen a gyógytornász szakma által elismert vizsgálati lapokról sem kell lemondanod, mert elérhetők a rendszerben.)
Két olyan funkció maradt hátra, ami a páciensek számára is tartogat észrevehető előnyöket. Az egyik a megbeszélt időpontokra figyelmeztető Értesítések, melynek során egy automata e-mailben vagy sms-ben tudod emlékeztetni a betegeidet arra, hogy mikor és hol várod őket legközelebb.
A másik remek menüpont a páciensek számára létrehozható saját felhasználói felület, ahol nyomon követhetik, hogy milyen feladatokat adtál fel nekik, megnézhetik és összehasonlíthatják az eredményeiket, de a kérdéseiket is elküldhetik neked – térbeli vagy időbeli megkötés, és felesleges papírpazarlás nélkül.
Amit most kapargattunk, az természetesen csak a jéghegy csúcsa, mert még számos olyan lehetőség rejlik az i-Clinicben, aminek egyetlen cikkben összegezve nem jutott elég karakter. Ha kíváncsi vagy még a további előnyökre és érdekelnének a részletek, keress meg minket
info@i-clinic.hu email címen.