Professzionális gyógytornász praxist szeretnél? A megoldás az i-Clinic!

Mert rend a lelke mindennek: gyógytornászként neked is szükséged van egy olyan rendszerre, ami modern, letisztult, egyszerűen kezelhető és átlátható. Amivel nem vesztegetsz el értékes perceket azzal, hogy minden fontos információt kézzel jegyzetelsz le, ami miatt nem lesz többé szükséged hatalmas irattároló szekrényekre és amivel végre olyan szintre emelheted a hatékonyságod, hogy még a praxisod növelésére is futja belőle. 

 

 Mindenki a legjobbat akarja magának.

Nemcsak te vallod ezt, hanem a pácienseid is, ráadásul ezért bizony hajlandók többet is költeni. Mert nekik sem mindegy, hogy egy olyan terapeuta kezei közé kerülnek, aki túlhajszoltan ugrál egyik betegtől, illetve rendelőtől a másikig, és emiatt a viselkedése is hagy némi kívánni valót maga után. Vagy aki kedvesen, türelmesen, illetve hatékonyan látja el a feladatát.

Nem mindegy a betegeidnek, hogy olyan gyógytornász veszi-e kezelésbe őket, aki elavult, lassú rendszereken vezeti a nyilvántartását és így garantált, hogy minden kérdésre csak hosszas keresgélés után találja meg a választ, vagy akinél két kattintás alatt megvan a szükséges információ.

Nem mindegy nekik, hogy olyan gyógytornászhoz járnak-e, akinél mindig éppen kifogyott a papír vagy a festék a nyomtatóból és nem tudja kinyomtatni a gyakorlatsorait. Emellett pedig még az asztalán tornyosuló, éppen boruló mappahalom dőlését is éppen csak sikerült megállítania. Vagy ahol a terapeutájuk digitális hozzáférést biztosít számukra minden szükséges dokumentumhoz.

Legyünk őszinték: ha te ugyanilyen korszerűtlen körülményeket tapasztalnál egy szolgáltatónál, te nála maradnál vagy inkább keresnél egy olyan profit, aki halad a korral? Aki veszi a fáradtságot és felzárkóztatja az üzletét a XXI. századi kihívásokhoz?

 

 

Mondhatod, hogy ez nem üzlet… pedig az

Mert a zsebedre, a megélhetésedre és a praxisod fenntartására megy a játék. A gyógytornász praxisod olyan üzlet, ahol a betegeid az ügyfeleid. Ha jól végzed a dolgodat, egy idő után elmaradoznak, de ettől még tovább ajánlhatnak a családi és baráti körükben, a munkatársaik, ismerőseik körében.

De ha nem elégedettek a körülményekkel, akkor nem, hogy nem fognak ajánlani, még ők is hamar tovább állnak egy olyan konkurensedhez, akinél modern, rendezett körülmények, gördülékeny ügymenet és ügyes kezek várják őket.

Gondolkodjunk tehát egy kicsit a pácienseid fejével, mintha egyszerű ügyfelek lennének.

 

Mire van szükségük?

  • Gyorsan megszerezhető információkra.
  • Gördülékeny kapcsolattartásra.
  • A problémája orvoslására.
  • Digitális, könnyen tárolható és osztható dokumentumokra.
  • Rendezett, tiszta körülményekre.
  • Modern felszerelésekre.
  • Gyors és hatékony adminisztrációra.

Ha jobban megnézzük, ezek mind olyan tulajdonságok, amelyek egy korszerű, modern üzlet, esetünkben rendelő ismérvei. A páciensek pedig előbb fognak egy olyan rendelőt és gyógytornászt választani, ahol azt látják, hogy komolyabb, professzionális ellátásban fognak részesülni.

 

 

 De nézzük meg, hogy mire van szükséged neked és a praxisodnak

Elsőként talán azt mondanánk, hogy a lehető legtöbb páciensre. Ahhoz viszont, hogy minden egyes betegednek minőségi ellátást tudj biztosítani, időre van szükséged. Éppen ezért, nemcsak a külsőségekben kell modernizálnod a praxisodat, hanem az ügyvitelben is.

Ez azt jelenti, hogy ki kell iktatnod minden olyan felesleges, időrabló tényezőt a munkamenetedből, amely megfoszt a pácienseidre fordítható értékes időtől. Ezért van szükséged az i-Clinicre, az egyetlen magyar nyelven is elérhető, magyar szoftverfejlesztő csapat által fejlesztett szoftverre, amely teljes mértékben a gyógytornászok igényeire lett szabva.

Annak érdekében, hogy ne csak jelentős időt és helyet spóroljunk neked, de a leginkább személyre szabott rendszered  is legyen, az alábbi képességekkel ruháztuk fel ezt az okos szoftvert:

  • Teljeskörű pácienskezeléssel: minden egyes beteged összes anyagát egy helyen tarthatod nyilván. Ez érinti a korábbi leleteket, állapotfelmérőket, vizsgálati lapokat, a soron következő vizitek alkalmait, de még a szabadon szerkeszthető és összeállítható feladatsorait is.
  • Személyre és a tapasztalatodra szabható dokumentumokkal: a saját ízlésednek megfelelően alakíthatod ki az állapotfelmérő- és vizsgálati lapokat, de a szerkeszthető feladatsorokat is a páciensed állapotára szabhatod. (Persze azért a központi dokumentumok is mentve vannak.)
  • Vizualizációval: tudjuk, hogy ma már sokkal nagyobb súllyal esik a latba a látvány, a vizualitás, mint korábban. Éppen ezért a feladatsorok közé már képeket és akár videókat is becsempészhetsz, amit a betegeid is értékelni fognak.
  • Saját felhasználói felülettel a betegeidnek: ez az a funkció, amit a pácienseid is imádni fognak. A saját felületükön keresztül ugyanis el fogják érni a korábbi vizsgálati lapjaikat, az eredményeiket összehasonlíthatják egymással, és az esetleg elfelejtett gyakorlatsoraikat is megnézhetik, ahogy a legközelebbi vizit időpontját is.
  • Üzenetküldéssel: jelentősen megkönnyítettük ezzel a funkcióval a betegeiddel való kapcsolattartást. Egy Skypehoz és Facebook Messengerhez hasonló chatet képzelj el, aminek köszönhetően nem kell többet felesleges telefonokkal az időt húznod.
  • Automata e-maillel: ezzel a funkcióval a lehető legkisebbre csökkented a meg nem jelent páciensek okozta anyagi kockázatot, valamint az ezzel járó kihasználatlanul maradt időt. De nemcsak a közelgő vizitre figyelmeztetheted őket, hanem az időpont és a helyszín megváltozására is.
  • Naptárral: végre valahára egy olyan modern naptárban vezetheted az időpontjaidat, ahol olyan hasznos kis információmorzsákat is társíthatsz a beteged neve és időpontja mellé, hogy milyen panasszal érkezik hozzád, illetve milyen kezelésben maradtatok.
  • Várólista: többé nem kell attól félned, hogy mi lesz akkor, ha a számítógéped mélyén elkeveredik valahol az a Word-doksi, vagy az a jegyzettömb, amin a várólistás pácienseidet tartod nyilván.

Ma már nem kelt professzionális benyomást az, ha hosszasan keresgélsz a számítógépeden, vagy a jegyzetfüzetedben. A páciensek ugyanis olyan gyógytornászhoz szeretnének járni, akinek a praxisa és a rendelője is követi az új idők szavát: ahol a beteg nemcsak professzionális ellátásban részesül, de a digitalizáció vívmányait használva könnyítik meg az életét.

Ahol nemcsak érzik, hanem látják is, hogy igen, ebbe a rendelőbe presztízs járni, hiszen az itteni ellátás sokkal magasabb értéket képvisel, mint egy, a ’90-es évek közepén leragadt gyógytornász praxis. Ha nem szeretnéd, hogy a betegeid a korral haladó konkurensedet válasszák, akkor az i-Clinic-re van szükséged!

Kipróbálnád te is az első magyar gyógytornászoknak szánt praxis management szoftvert, ingyen és mindenféle kötelezettség nélkül?