Hogyan fog történni a fizetősre való átállás?

Már csak 25 nap van hátra az i-Clinic fizetőssé válásához, így összegyűjtöttük nektek az összes fontosabb kérdést az előfizetéshez kapcsolódóan:

Mire számíthattok az átállás során?

- Minden felhasználónk demó időszak alatt berögzített adata megmarad, nem fog semmi se elveszni, ugyanúgy folytathatjátok a munkát az i-Clinicben, ahogy eddig.

- Senkinek se válik automatikusan fizetőssé a fiókja attól, hogy a demó időszakban használta. Az előfizetést mindenkinek meg kell igényelnie a Klinikám/Előfizetés menüpontban.

- Az előfizetési díj munkatársanként értendő, viszont csak a munkatársak számát veszi figyelembe, páciensből bármennyit tudtok majd regisztrálni.

- Aki nem kíván előfizetni, annak a fiókja először átkerül a csak olvasási joggal rendelkező státuszba (a korábban felvitt adatokat, vizsgálati lapokat, gyakorlatokat megtekinteni lehet, szerkeszteni nem), majd 2 hét után csak az előfizetések menüpont marad látható. Ez azt jelenti, hogy ha nem fizettek elő egy-két vagy akár több hónapon keresztül, a korábban használt felhasználónév és jelszó megmarad, azzal bármikor be tudtok lépni és előfizetni. Az előfizetést követően elérhetővé válik minden, amit korábban berögzítettétek.

Mennyibe kerül előfizetés?

Az i-Clinicet akár havi, akár éves előfizetéssel is megrendelhetitek. Havi előfizetés esetén 12.500 Ft + áfa/munkatárs a díja, míg éves előfizetés esetén 125.000 Ft + áfa/munkatárs. Éves előfizetés esetén 10 hónapot kell kifizetni és 2 hónap ajándék.

Az előfizetési rendszer tehát úgy működik, hogy ahány főre fizettek elő, annyi kollégát tudtok beregisztrálni avagy annyinak maradhat meg a felhasználója.

 

Szeretnénk azon felhasználóinknak kedveskedni, akik már egyébként is aktívan használták az i-Clinicet, vagy még egy utolsó hajrával március 31-ig kipróbálják és beleszeretnek:

Mindenkinek, aki március 25 és március 31 között éves előfizetést rendel meg, 50% kedvezményt biztosítunk az előfizetés díjából!

 

Az előfizetés menüpont és az előfizetés mint lehetőséget tehát március 25-tel válik elérhetővé. Hamarabb kérlek ne is keressétek, nem szeretnénk, ha bárki félreértené, hiszen az ingyenes demó időszak elérhető mindenkinek március 31-ig.

A március 25 és március 31 között leadott előfizetési igények a fentiekre tekintettel április 1-től induló előfizetést jelentenek egységesen mindenkinek! Azaz mindegy, hogy március 25-én vagy március 31-én rendelitek meg, ugyanúgy április 1-től fog indulni az előfizetés!

Azok, akik április 1-én rendelik meg az i-Clinic előfizetést, már a teljes díjat, azaz havonta 12.500 Ft + áfa/munkavállaló vagy évi 125.000 Ft +áfa/munkavállaló díjat kell fizetnük! A kedvezmény március 31-ig érvényes csak, szóval érdemes odafigyelni és még márciusban előfizetni!

Havi előfizetés esetén minden hónapban meg kell azt igényelni?

Nem lesz rá szükség. Mind az éves, mind a havi előfizetés esetén a díjbekérőt, számlát automatikusan küldeni fogja a rendszer és automatikusan megújításra kerül a fizetéssel. Mindez nem jelenti azt, hogy ne lenne lehetőségetek bármikor lemondani. Ezzel az automatizmussal csak nektek szeretnénk segíteni, hogy ne fordulhasson elő, hogy a sűrű munkanapok mellett elfelejtenétek megújítani az előfizetést és ezért másnap már ne tudnátok a pácienseket ellátni. 

Van-e lehetőség utólag további munkatársaknak előfizetni?

Természetesen, bármikor lehetőség van új munkatárs előfizetéssel bővíteni a rendszert. Ebben az esetben az új munkatárs előfizetése addig fog tartani, mint a klinika már meglévő előfizetése. Az új munkatárs előfizetése tehát időben és előfizetési díjban arányosításra kerül, hogy igazodni tudjon a klinika aktuális előfizetéséhez, majd a továbbiakban már egyetlen díjbekérőben, számlában kerül elszámolásra.

Mi történik, ha több munkatárs van beregisztrálva, mint ahányra előfizettetek?

Ebben az esetben felvesszük veletek a kapcsolatot és átbeszéljük, kiknek kerüljön törlésre a regisztrációja.

Hogyan tudtok előfizetni?

A rendszerbe bejelentkezve a Klinikám/Előfizetés almenüben van lehetőség az előfizetést beállítani, aminek a lépései:

1.       Meg kell adni a számlázási adatokat: név, cím adószám és az az e-mail cím, ahova a számlát küldhetjük

2.       Ki kell választani, hogy havi vagy éves előfizetést szeretnétek

3.       Meg kell adni, hogy hány munkatárs számára kéritek az előfizetést

4.       Végezetül küldjétek el nekünk az „Előfizetek” gombra kattintva

5.     Ezt követően a szamlazz.hu  ki fog küldeni egy díjbekérőt, aminek az összegét átutalással van lehetőség kiegyenlíteni a szamlazz.hu által kiküldött linkre kattintva

6.       Miután a díjbekérő kiegyenlítésre kerül, a szamlazz.hu elküldi a díjbekérőhöz tartozó számlát.

7.       Az Előfizetés menüpontban innentől látni fogjátok, hogy mi az a dátum, ameddig a szolgáltatást megrendeltétek. Emellett ugyanígy az Előfizetés menüpontban a Számlák fülön bármikor meg tudjátok nézni a kiállított díjbekérőket és számlákat.

Hol, hogyan fogjátok megkapni a számlát?

A számlázási adatoknál megadott e-mail címre kiküldésre kerül, valamint bármikor meg tudjátok nézni a Klinikám/Előfizetések menüpontban is.

Hogyan tudjátok lemondani a szolgáltatást?

Az előfizetésetek mindaddig automatikusan megújításra kerül, amíg nem mondjátok le azt. Ezt bármikor megtehetitek, ha írtok erről nekünk egy e-mailt az info@i-clinic.hu-ra, mi pedig a már kifizetett időszak végével beállítjuk a szolgáltatás végét és nem fogtok több díjbekérőt, számlát kapni.

Ha bármilyen kérdésetek lenne az előfizetéssel kapcsolatban, kérdezzetek bátran az info@i-clinic.hu e-mail címünkön vagy küldjetek egy üzenetet a Facebook oldalunkon.

Kipróbálnád te is az első magyar gyógytornászoknak szánt praxis management szoftvert, ingyen és mindenféle kötelezettség nélkül?