Fejlesztési terveink a nyárra

A következő fejlesztési csomagunkban a következőket tervezzük megvalósítani, természetesen ez időközben ahogy a fejlesztés is halad, még pontosításra, változtatásra kerülhet:

1. Páciens keresés és gyors regisztráció:

A fejlécbe, egy sorba azzal, ahol azt látjátok, hogy az oldalon belül hol tartózkodtok ki fog kerülni egy páciens kereső. Ez tehát minden oldalon megtalálható lesz majd! Úgy fog működni, hogy ha elkezditek begépelni a páciens nevét, 3 betű után már listázza a találatokat. A páciens nevére kattintva el nem navigálva az oldalról meg fog jelenni a pácienshez tartozó névjegykártya (erről részletesebben a következő pontban). Amennyiben nincs találat a begépelt névre, a beírt keresési kifejezés mellett egy + ikon fog szerepelni. Erre kattintva egy csökkentett adattartalmú regisztrációs ablak jelenik meg, lehetőséget adva arra, hogy bárhonnan a rendszerben tudjatok regisztrációt kezdeményezni. Ebben az ablakban csak a páciens nevét, születési dátumát kell kötelezően megadni, valamint még megadhatóak lesznek az elérhetőségek, panaszok, választott terapeuta.

2. Páciens névjegykártya:

Bárhol a rendszerben a páciens nevére kattintva egy névjegykártya válik elérhetővé. Ez foglalja össze az összes releváns információt a páciensről:

  • neve,
  • profilképe,
  • megszólítása,
  • telefonszáma,
  • születési dátuma,
  • e-mail címe,
  • panasza,
  • terapeutái,
  • várólistás-e,
  • megjegyzések,
  • páciens értékelés.

Ezen kívül tartozni fog a névjegykártyához két lenyitható doboz is, az egyik a kezelések időpontjait fogja listázni, a másik a megjegyzéseket, értékeléseket.

A páciens névjegykártyáról lesz lehetőség a páciens adatlapjára átnavigálni, valamint innen lehetőség lesz új vizitet indítani is.

3. Elfelejtett jelszó

Elfelejtett jelszó esetén lehetőségetek lesz új ideiglenes jelszót igényelni. Ezzel a folyamat ugyanaz lesz, mint első regisztráció esetében, tehát először az ideiglenesen kapott jelszót kell módosítani egy újra, amivel utána már be tudtok majd lépni a fiókotokba.

4. Terapeuta rendelési idő

Minden terapeutához beállítható lesz a saját rendelési idejük, ami alapján lehet/nem lehet majd nekik a naptárba időpontokat felvenni. Ez magával hoz egy sor új jogosultságot is, melyek a korábbiakhoz hasonlóan szabályozhatók lesznek egyrészt a klinika szintjén, másrészt akár felhasználói szinten is.

5. Szabadság, munkaközi szünetek beállítása

Kapcsolódva a terapeutákhoz tartozó rendelési idő fejlesztéséhez, szeretnénk megoldani, hogy olyan naptáreseményt is fel tudjatok venni, amivel akár munkaközi szünetet, akár szabadságot jelöljetek. Ezzel egyrészt megakadályozható lesz az, hogy szabadság, szünet idejére kerüljön naptáridőpont felvéve, másrészről ezzel is tovább finomodik a naptár nyújtotta funkciók, további szabályozható jogosultságokkal.

6. Vizsgálati lapok sorrendjének szabályozása

Új paraméterként megadható lesz, hogy melyik legyen a TOP10 vizsgálati lap, azaz melyik 10 vizsgálati lap kerüljön mindig legelőre a vizsgálati lapok listázása során. Ennél a 10 kiválasztott vizsgálati lapnál a lapok sorrendje is megadható lesz. Ezen kívül vizit, vizitverzió létrehozása során a kiválasztott vizsgálati lapok sorrendje is változtatható lesz.

7. Üzenetküldés kibővítése

Nagyobb átalakításon fog átesni az üzenetküldés is:

  • a kezdőoldalon található üzenetek ablak hasábossá fog átalakulni, két fő csoportot meghatározva: páciense és munkatársak
  • ez azt jelenti, hogy ezzel a terapeuták is tudnak majd üzenetet küldeni egymásnak
  • bejön lehetőségként az is, hogy a páciensek ne csak a saját terapeutájuknak tudjanak írni, hanem adott esetben (például új naptáridőpont egyeztetéséhez) a klinikának/recepciónak írjanak.
  • mindezek pedig természetesen egy sor újabb jogosultságot is hoznak

8. Klinika szintű kezelések

Ahogy minden nyárra tervezett funkció esetében, úgy a kezeléseknél is elmondhatjuk, hogy nem csupán ráncfelvarrás van a talonban. Nem csak klinika szinten létrehozható és megosztható kezeléseket vezetünk be, hanem a kezelésekhez megadhatóak lesznek terapeutánként a hozzájuk tartozó árak is. A kezelések árai egyelőre csak mint plusz információ fognak szerepelni, ugyanakkor szeretnénk már most megalapozni annak, hogy majd beköthessünk egy számlázó programot is az i-Clinicbe, amivel közvetlenül a rendszerből tudjátok majd a számlákat kiállítani.

 

Ezek a főbb terveink a nyárra. Kövessetek minket Facebookon, ahol folyamatosan megosztjuk majd az egyes fejlesztési csomagok tervezett kiadási dátumát és sok-sok képet, amiket tesztelés közben készítünk kedvcsinálónak nektek. smiley

Kipróbálnád te is az első magyar gyógytornászoknak szánt praxis management szoftvert, ingyen és mindenféle kötelezettség nélkül?