Ha már beregisztráltad a saját gyógytorna rendelőd, ám többen is dolgoznak veled, a kollégákat könnyedén hozzáadhatod a rendszerhez. Ehhez első lépésként a Fiókom/Munkatársak menüpontba kell menni, ahol az „Új Terapeuta” gombra kattintva érheted el a regisztrációs felületet. Itt a következőket van lehetőség megadni:
- Típus: azaz milyen alap jogokkal jöjjön létre a kolléga fiókja:
- klinika adminisztrátor: ekkor ugyanúgy hozzá fog férni minden menüponthoz és beállításhoz, amihez te is. A klinika adminisztrátorok tudnak új munkatársakat felvenni, adatvédelmi tájékoztatót létrehozni, kezelőhelyiségeket felvenni a rendelőhöz stb. A kezdőoldalon csak a saját aznapi pácienseit látja.
- klinika recepciós: ezt ajánljuk abban az esetben, ha van olyan kolléga, aki inkább az adminisztratív feladatok ellátásában segít, pl. páciensek alapadatainak berögzítése, időpont-egyeztetés, stb. Klinika recepciós nem fog tudni saját magához pácienst felvenni, de látja a klinika összes páciensét és munkatársát, számukra betegeket vehet fel. A kezdőoldalon látja az aznapi az összes pácienst az időpontjaikkal, kezeléseikkel.
- terapeuta: Nem fér hozzá a klinika szintű beállításokhoz: nyitvatartás, kezelőhelyiségek, nem látja csak a saját pácienseit és nem tud új kollégákat sem felvenni. Pácienseket csak saját maga számára tud felvenni a rendszerbe. A kezdőlapon szintén a csak saját aznapi pácienseit látja.
Részletesebben az egyes felhasználói típusokról és azok jogosultságairól ebben a blogposztunkban olvashatsz: https://i-clinic.hu/2020/04/28/lepesrol-lepesre-2-felhasznaloi-tipusok/
Függetlenül attól, hogy a regisztráció során milyen felhasználói típus kerül beállításra, azt utána funkciónként külön-külön is lehet szabályozni, kibővítve ezzel a már meglévő jogokat. Például teljesen szabadon szabályozható, hogy egy egyébként terapeutaként felvett kolléga is láthassa a klinika összes páciensét, új munkatársakat vehessen fel stb. A külön-külön is szabályozható jogosultságokat a Fiókom/Jogosultságok menüpontban lehet beállítani. Erről ebben a blogposztban kaphatsz részletesebb útmutatót: https://i-clinic.hu/2020/05/06/lepesrol-lepesre-jogosultsagi-beallitasok/
- E-mail cím: ennek megadása kötelező
- Vezetéknév: kötelező kitölteni
- Keresztnév: kötelező kitölteni
- Születési idő: nem muszáj pontosan megadni, akár a regisztráció napja is maradhat. Azért van rá szükség, mert a felhasználónév a vezetéknévből, keresztnévből generálódik, valamint hozzáadásra kerül a születési év is, hogy ezzel meg tudja különböztetni a rendszer az azonos névvel rendelkező felhasználókat.
- Felhasználónév: a rendszer generálja a megadott adatokból, de szabadon szerkeszthető. Amennyiben sajátra szeretnéd módosítani, úgy a következő feltételeknek kell megfelelnie: legalább 5 karakter hosszú legyen. Tartalmazhat, de nem kötelező: kisbetűt, nagybetűt, számot, pontot, kötőjelet,
- Nyelv: be lehet állítani, hogy a felület angol vagy magyar nyelvű legyen a beregisztrálandó munkatárs számára.
- Profilkép: nem kötelező megadni, de segíthet az új páciensek számára, hogy tudják kihez fognak jönni.
- Cím: nem kötelező megadni, de ha vannak olyan kollégák, akik házhoz is mennek, érdemes kitölteni, hogy később látható legyen, egy-egy páciens kihez lenne közelebb.
- Engedélyszám: nem kötelező megadni
- Telefonszám: nem kötelező megadni, ha kitöltésre kerül is csak a klinika adminisztrátori, recepciós jogokkal rendelkező munkatársak fogják látni, a páciensek nem.
- Szakterület: nem kötelező megadni, de ha a kollégák valamilyen területre specializálódtak (esetleg preferálnak bizonyos kezeléstípusokat), érdemes lehet kitölteni, hogy később, ha jön egy páciens valamilyen speciális problémával, egyből meglegyen, kihez kellene küldeni, hozzáadni a rendszerben.
Amennyiben a regisztrációs form a szükséges adatokkal kitöltésre, majd sikeresen mentésre került, a kolléga a megadott e-mail címre kapni fog a rendszertől egy ideiglenes jelszót tartalmazó levelet. Az ott megadott jelszót még a bejelentkezést megelőzően az alábbi oldalon le kell cserélnie egy új jelszóra: https://app.i-clinic.hu/password/default
Fontos! Noha az ideiglenes jelszó csak négy karakter hosszú és csak számokból áll, annak a jelszónak, ami a módosításkor megadásra kerül már a következő feltételeknek kell megfelelnie: legalább 8 és legfeljebb 50 karakter hosszú legyen, tartalmaznia kell kisbetűt, nagybetűt és számot is!
Miután a jelszócsere megtörtént, a kapott felhasználónévvel és az általa megadott jelszóval már be is tud lépni a rendszerbe.