Regisztráció lépésről lépésre

Reméljük, ezzel rövid leírással segíteni tudunk abban, hogy mindenki zökkenőmentesen tudja elindítani digitális klinikáját és hozzáadni munkatársait. A regisztráció folyamata onnantól, hogy leadásra kerül a regisztrációs igény egészen az első belépésig a következőképp alakul:

1. Minden regisztrációs igényt a https://i-clinic.hu/i-soft-clinic-demo/ oldal alján található formon feliratkozva lehet felénk jelezni.

2. Mindnekinek, aki a formon keresztül jelzi az igényét, az ott megadott e-mail címre küldjük el:

  • a regisztrációjukhoz szükséges egyszer használatos tokent: ez mindenkinél más, egyszer használható regisztrációra időbeli korlát nélkül,
  • a linket, ahol regisztrálni lehet: http://app.i-clinic.hu/registration/token

3. A regisztrációs oldalt megnyitva a kapott token és a regisztráció további adatainak megadása után kerül létrehozásra a klinika és a hozzá tartozó klinika adminisztrátori felhasználó.

Az első tokenes regisztrációval tehát egyszerre jön létre felhasználói fiók és hozzá a klinika maga is. Ez azt jelenti, hogy a klinika adminisztrátora tudja szerkeszteni a klinikához tartozó összes adatot. Ő fog tudni további munkatársakat felvenni a klinikájához. Fontos! Nincs szükség tokenes regisztrációra minden terapeutánál! Azokat, akik ugyanannál a klinikánál, gyógytornász rendelőnél dolgoznak, a klinika adminisztrátora egyszerűen a Fiókom/Munkatársak menüpont alatt az „Új munkatárs” gombra kattintva tudja beregisztrálni! 

Ugyanígy sima regisztrációval vehetők fel a páciensek is. Pácienseket már minden beregisztrált terapeuta fel tud venni saját magához.

4. Minden újonnan beregisztrált felhasználónak (legyen az klinika adminisztrátor, sima terapeuta, recepciós vagy épp páciens) a regisztrációt követően a rendszer kiküld egy e-mailt, benne:

  • felhasználónévvel: a jövőben mindig ezt kell a belépéshez használni
  • ideiglenes jelszóval: le kell cserélni az első bejelentkezés előtt,
  • és egy linkkel, ahol az ideiglenes jelszót meg kell változtatni.

Fontos, hogy az ideiglenes jelszót bejelentkezés előtt mindenképp meg kell változtatni. Az ideiglenes jelszóval belépni nem lehet! 

5. Az ideiglenes jelszó lecserélése után a felhasználónévvel és az előzőekben a felhasználó által megadott új jelszóval lehet belépni.

Az új jelszónak minimum 8 karakter hosszúnak kell lennie, valamint tartalmaznia kell kisbetűt, nagybetűt és számot is!

Kipróbálnád te is az első magyar gyógytornászoknak szánt praxis management szoftvert, ingyen és mindenféle kötelezettség nélkül?