Praxismenedzsment szoftver gyógytornászoknak

 

 

Magyarország első olyan páciens és praxismenedzsment szoftvere, amely gyógytornászok bevonásával készült és kifejezetten a gyógytornász munkafolyamatokra épül.


Ez a szoftver NEKED készült!

Miért olyan biztos ez? Mert minden funkciójában saját igényeidre, munkafolyamataidra tudod szabni!

 

 

Egyedi vizsgálati lapok

Számtalan kérdéstípus közül választhatsz, melyekből összeállíthatod tetszés szerint a saját vizsgálati lapjaidat korlátlan számban és variációban. Ráadásul olyan speciális kérdéstípust is használhatsz, mint például a csontvázra való rajzolás vagy képfeltöltés a páciensről, amire a vizsgálat közben szintén rajzolhatsz.

Egyedi gyakorlatsorok

Létrehozhatsz általános gyakorlat készletet leírással, képekkel, videókkal, amiket minden páciensnél az aktuális egyéni állapothoz igazítva tudsz kiadni anélkül, hogy a gyakorlat készlet módosításra kerülne. Dolgozhatsz saját gyakorlatokkal, megoszthatod őket a kollégákkal és megoszthatják ők is veled a sajátjukat.

Okos naptár

A naptárban nem csak az időpontjaidat kezelheted, de több mint 10 szín segítségével igény szerint meg is különböztetheted őket. Szintén a naptárban lehetőséget adunk a munkaközi szünetek, szabadságok rögzítésére is. Szűrhetsz kezelőhelyiségek és munkatársak szerint. 

Jogosultsági rendszer

Három területen is lehetőséget adunk a szabályozásra: a klinika teljes szintjén (ez minden munkatársra és páciensre igaz lesz), a munkatársak szintjén, egyénenként is beállíthatod kinek mihez legyen joga és a páciensek esetében is egyénenként adhatod meg, kivel szeretnéd megosztani a vizsgálati lapjait, gyakorlatsorokat.

Saját páciens-fiók

Bármely páciensednek  engedélyezheted a saját felhasználói fiók használatát, ahova belépve meg tudja tekinteni a vele megosztott gyakorlatokat, a kitöltött vizsgálati lapjait, tölthet fel neked dokumentumokat, de akár üzenet is írhattok egymásnak, pl. sikerült-e minden gyakorlatsort elvégeznie.

Exportálási lehetőségek

Lehetőséget adunk az összes múltbeli és jövőbeli naptáridőpont (annak minden tartalmával) kiexportálására. Ugyanígy a pácienseid listáját azok főbb adataival is bármikor letöltheted, vagy akár a páciens adatlapját, a nála kitöltött vizsgálati lapokat, felvett gyakorlatokat is lementheted pdf dokumentumba.

Modern praxist szeretnék vezetni!

 

Kérem a kettő hetes ingyenes tesztidőszakot, hogy kipróbálhassam!

Az én praxisom nem fog lemaradni!

 

Beregisztrálok a kéthetes tesztidőszakra és elindítom az online praxisom

 

 

 

Ők már kipróbálták!

"Egy progresszív, előre gondolkodó gyógytorna - fizioterápia praxis elengedhetetlen része úgy vélem az i-Clinic, már csak azért is, mert a platform, a funkciók is folyamatosan bővülnek, fejlődnek, mindig az aktuális igényekhez, igazítva, amiből épp a minap is jeleztem egyet minőségbiztosítás témában. 

Az i-Clinic pont olyan, mint egy sikeres rehabilitáció - tervezett, előre mutató, az újabb és újabb, felmerülő, megoldandó helyzetekre reagáló. Pont olyan, mint egy sikeres gyógytornász - fizioterapeuta."

A teljes beszámolóért kattints ide

Koncsek Krisztina gyógytornász & holisztikus szemléletű terapeuta

"Az elején mindenkinek testre kell szabnia a programot és ez kicsit macerás lehet. De pont ez a fantasztikus lehetőség ebben, hogy pl. mindenki megszerkesztheti a vizsgálati lapot ahogy ő szeretné, ha egyszer megvan utána már csak használni kell. Nem kell a papairlapú lapokat tárolni, bárhonnan elérhető és rá lehet nézni a lapra, több eszközről használható a program.

Én a rendelőben tablettel dolgozom, külső billentyűzettel hozzácsatolva. Nagyon jól használható, tetszik a pácienseknek, mióta az adatkezelőnyilatkozatot alá kell írják azóta több megjegyzést kapok, ami a szakmai komolyságot támasztja alá."

A teljes beszámolóért kattints ide

Molnár Angéla Gyógytornász- Manuálterapeuta az i-Clinicről

"Amikor valahol elakadunk, vagy nem találunk egy beállítást, azonnali segítséget kapunk, ami azt gondolom, hogy nagyon nagy skill egy ilyen rendszer esetén! Nem kell napokig várni arra, hogy egy hozzá nem értő ügyintéző egy sablon levelet elküldjön a problémádra, hanem 1-2 órán belül kapunk választ arra, ami Minket éppen foglalkoztat.

Számos funkciót építettek be azok közül, amiket kértünk azóta, hogy "együtt dolgozunk".

Számunkra iszonyat nagy segítség az e-mail küldő rendszer, ahol minden típusú e-mailt (időpont egyeztetés, - módosítás,- törlés, stb.) teljesen a saját brandünkre és igényeinkre formálható."

A teljes beszámolóért kattints ide

Úvári-Rajnay Kata- Gyógytornászda szakmai vezetője

Még mindig nem győztünk meg?

 

Kérd a kéthetes ingyenes teszt időszakot és
tapasztald meg, milyen a praxismenedzsment egy magasabb szinten!

 

Ha azt hiszed, hogy nem neked való, mert...

 

 

 

 

"Nincs nekem erre időm"

Tudjuk jól, mennyire nehéz időt találni arra, hogy jobban megismerd a rendszert, mégis azt mondjuk, tedd meg! Minden jó dologhoz idő kell, így van ez az i-Clinic esetében is. Talán az elején még nehézkes, sok mindent meg kell ismerni, viszont, ha ezen a kezdeti szakaszon túljutsz, olyan segítséget nyersz, ami alapjaiban változtatja meg a praxisod működését.

"Nincs erre pénzem"

Miért ne fizetnél elő, ha az i-Clinic révén sokkal hatékonyabb és profibb lehet a páciens és praxismenedzsmented? Elégedettebb páciensek, személyesebb szolgáltatásnyújtás, folyamatos kontroll, átláthatóbb folyamatok és még sorolhatnánk mi mindent nyerhetsz, amelyek együtt mind a bevételed növekedésében is megjelennek. 

"Nekem jó az, ami van"

Mi inkább azt mondanánk, hogy legfeljebb kényelmes, az ami van. A megszokott, az ismert mindig jobb vagy legalábbis jobbnak tűnik. Viszont sokszor az új dolgok kipróbálásától való félelem megfoszt attól a lehetőségtől, hogy valami olyat fedezzünk fel, ami nélkül utána elképzelni sem tudnánk a mindennapjainkat. Ne félj váltani és fejlődni!

"Biztos átverés"

Szeretnénk mindenkit megnyugtatni, hogy szó sincs átverésről, adathalászatról. Az i-Clinic egy szegedi szoftverfejlesztő cég által készített praxismenedzsment szoftver, ami jogilag teljesen tisztán, a vonatkozó GDPR szabályozásoknak eleget téve működik. Bármilyen kérdés esetén állunk rendelkezésre az oldalon található elérhetőségeink bármelyikén.

"Nem értek én a gépekhez"

Emiatt egyáltalán nem kell aggódni! Az i-Clinicen belül mindenhová súgó buborékot tettünk. Ha elakadsz, csak vidd a kurzort a gomb, ikon fölé és kiírja, mint csinál. Ezen kívül részletes, képekkel kiegészített súgót is találhatsz, de bármikor örömmel segítünk mi is. Ha kérdésed lenne, elakadnál, a menüsorban található chat ikonra kattintva egyből kérdezhetsz tőlünk. :)

"Nincs rá szükségem"

Nem tudhatod, amíg nem próbáltad ki az i-Clinicet. ;)
Természetesen elsőre mindig jobbnak tűnik a már ismert, megszokott rendszer, de garantáljuk, hogy az i-Clinic még jobban fog tetszeni, ha rászánsz egy kis időt, hogy megismerd.  Mert idő, figyelem és szándék kelleni fog és ami a legfontosabb:
ne félj kérdezni!

Elindítom online praxisom!

 

Kérem a kettő hetes ingyenes tesztidőszakot, hogy kipróbálhassam!

Ezért van szükséged az i-Clinicre

 

 

 

Átlátható folyamatok

Nem csak a pácienseid vizsgálatait és kezeléseit, de a praxisod működését is sokkal hatékonyabban tudod menedzselni azzal, hogy az i-Clinicben mindenre találsz megoldást. Nem lesznek elkevert jegyzetek, időpontok vagy páciensek akik olyan hosszú idő után jelentek meg újra, hogy már nem is emlékszel, mivel kezelted őket először.

Minden egy helyen

Az i-Clinicben lehetőséget kapsz arra, hogy mindent egy helyen tarts: gyakorlatokat, vizsgálati lapokat, páciens kartonokat és a hozzájuk felvett kitöltött vizsgálati lapokat, naptáridőpontokat, de még akár üzenetet is küldhetsz a pácienseidnek. Neked mennyivel válna könnyebbé a praxisod kezelése, ha nem kellene több különböző eszközt, alkalmazást használni egyszerre?

Betegéletút nyomonkövetése

Minden páciensnél az általános adatain felül lehetőséged van online rögzíteni a vizsgálatokat, azaz online kitölteni az általad preferált vizsgálati lapokat, azokhoz gyakorlatokat, dokumentumokat felvenni, amiket utána meg is tudsz osztani a pácienssel, ráadásul mindezeket össze is tudod hasonlítani a legelső kezelés eredményétől a legutolsóig.

Várólista priorizálás

Amellett, hogy lehetőséged van a várólistákat létrehozni, az egyes várólistás elemeknek prioritást is adhatsz: azaz a kezelés fontossága szerint tudod rendezni a várólistán váró pácienseidet. Egy páciens több kezeléssel is felkerülhet a várólistára. Az egyes várólistás elemekhez akár megjegyzést is felvehetsz, pl. mikor ér rá a páciens.

Informatív időpont kezelés

Nem csak naptárat biztosítunk az időpontjaid kezeléséhez, de minden esemény esetében láthatod azt is, hogy melyik helyiségbe, milyen kezeléshez (és akár melyik kollégához) érkezik a páciens. Minden eseménynél beállíthatod, hogy végül az megtörtént-e, lemondta-e a páciens vagy el sem jött (esetleg későn szólt).


Adatbiztonság

Minden általad berögzített adat, feltöltött dokumentum a felhőben kerül tárolása. Minden éjszaka készítünk biztonsági másolatot, így nem fordulhat elő, hogy 1 napnyi munkánál több vesszen el. Ezen kívül a vizsgálati lapok kitöltése közben folyamatos az automatikus mentés, így ha elmenne a neted vagy bármi miatt megszakadna a kitöltés, minden, amit addig berögzítettél, megmarad.

Fejleszteni szeretném a praxisom!

 

Kipróbálom, milyen időt és papírt spórolni a praxisom és pácienseim online menedzselésével!

Gyakran ismételt kérdések az előfizetéssel kapcsolatban

 

 

Ha még új vagy és nem próbáltad ki az i-Clinicet, először mindenképp a 2 hetes ingyenes tesztidőszakot fogjuk neked beállítani. Szeretnénk, ha ki tudnád próbálni a rendszert és megismerni, mielőtt bármiért pénzt kérnénk. A 2 hetes tisztidőszak letelte után az i-Clinic fiókodba belépve, a Klinikám/Előfizetések menüpontban tudod megrendelni a szolgáltatást vagy egy hónapra vagy egy évre. Fontos! Függetlenül az előfizetés hosszától, az mindig minden esetben csak egy felhasználónak biztosít hozzáférést. Ha többen szeretnétek használni a rendszert, úgy azt minden terapeuta, recepciós munkatárs számára elő kell fizetni. Azaz annyiszor x db havi előfizetést rendelj meg, ahányan vagytok.

Egyelőre csak átutalással van lehetőség kiegyenlíteni a számlát. Új előfizetés esetén az előfizetői időszak a számla ellenértékének beérkezte után indul. Meglévő előfizetés meghosszabbítása esetén a korábbi csomag lejártát követően hosszabbítjuk meg. Azaz, ha a havidíjad lejárta előtt 7 nappal már jelzed, hogy hosszabbítanál, a hosszabbítás a kifizetés dátumától függetlenül a meglévő csomagod plusz egy hónappal való meghosszabbítása lesz.

A megrendelésről szóló értesítést és a számlát is a számlázási adatoknál megadott e-mail címre fogjuk kiküldeni, de bármikor megtekintheted, letöltheted az i-Clinicbe belépve a Klinikám/Előfizetések menüpont alatt.

Természetesen! Függetlenül attól, hogy hány főre és milyen (havi vagy éves) előfizetésed van, bármikor bővítheted további felhasználókkal. Az új felhasználóhoz tartozó előfizetés a klinika már meglévő előfizetéséhez lesz igazítva, azaz az első díjbekérő és számla arányosítva lesz időben, díjban a klinika előfizetéséhez. Ez azt jelenti, hogy amikor egy új felhasználó számára fizetsz elő, ha a klinika előfizetéséből már csak 2 hét van hátra, úgy az új felhasználó előfizetése is csak 2 hétre fog szólni, majd a következő teljes hónapnál már a kettő együtt kerül kiszámlázásra.

Két dolgot szeretnénk kiemelni:

1. Minden a teszt időszak alatt berögzített adat megmarad, nem fog semmi se elveszni!

2. Senkinek se válik automatikusan fizetőssé a fiókja attól, hogy a teszt időszakban kipróbálta. Aki nem kíván előfizetni, annak a fiókja először átkerül  a csak olvasási joggal rendelkező státuszba (a korábban felvitt adatokat, vizsgálati lapokat, gyakorlatokat megtekinteni lehet, szerkeszteni nem), majd 2 hét után már csak az előfizetések menüpont marad elérhető. Ez azt jelenti, hogy a 2 hét ingyenes időszaknál használt felhasználőneved és jelszavad megmarad, azzal be tudsz bármikor lépni és előfizetni. Az előfizetést követően ismét elérhetővé válik az összes menüpont és tartalom, amit korábban beregisztráltál.

Semmi akadálya annak, hogy akkor is kérd a tesztidőszakot vagy megrendeld a szoftvert, hanem gyógytornászként dolgozol. Ugyanakkor a rendszer maga kifejezetten a gyógytornász folyamatokhoz készült, így a benne használt terminológia ahhoz fog igazodni. Ha mindezek mellett is tetszik, tudod használni a saját munkád során, úgy örömmel üdvözlünk felhasználóink között! :)

Válaszd a 2 hetes ingyenes tesztidőszakot!

Mielőtt beleugornál az előfizetésbe, mindenképp próbáld ki a rendszert a 2 hetes ingyenes tesztidőszak keretében és készítsd elő az online praxisod díjmentesen!

A tesztidőszak végén nem kerülsz át automatikusan fizetős csomagba!

Havi előfizetés

Ingyenes 2 hetes tesztidőszak

a tesztidőszakot követően pedig

9.990 Ft / hó / felhasználó
azaz 7.866 Ft + ÁFA / hó / felhasználó

 

 

  • Mennyiségi kedvezmény: minden 5. felhasználó a praxisodban díjmentesen használhatja a szoftverünket
  • A havidíj egy fő felhasználónak biztosít hozzáférést
  • Az előfizetés bármikor bővíthető további felhasználókkal
  • Minden funkció teljesen elérhető
  • Minden jövőbeni frissítés jár
  • Korlátlan páciens regisztrálható

Éves előfizetés

Ingyenes 2 hetes tesztidőszak

a tesztidőszakot követően pedig

99.898 Ft / év / felhasználó
azaz 78.660 Ft + ÁFA / év / felhasználó

12 havi előfizetés 10 hónap áráért!

 

  • Mennyiségi kedvezmény: minden 5. felhasználó a praxisodban díjmentesen használhatja a szoftverünket
  • Az éves díj egy fő felhasználónak biztosít hozzáférést
  • Az előfizetés bármikor bővíthető további felhasználókkal
  • Minden funkció teljesen elérhető
  • Minden jövőbeni frissítés jár
  • Korlátlan páciens regisztrálható